שוטרי משמר הגבול חשפו מעבדת ענק של 12 חדרים שהוכנו לגידול קנאביס

באולם אירועים לא פעיל הוסב לטובת גידול סמים במועצה האזורית שער הנגב. במקום נעצרו 3 חשודים. מפקד הפעילות אמר : מנענו גידול וסחר בשווי עשרות מיליוני שקלים.
אייל חן |

מידע מודיעיני שהתקבל במשטרת המחוז הדרומי הביא להיערכות שוטרי מג"ב סביב אולם אירועים שכבר אינו פעיל במועצה האזורית שער הנגב שבדרום הארץ.
השוטרים שבימים האחרונים תצפתו וארבו בסמוך לאולם הבחינו אתמול בנוכחות של מספר חשודים במקום.

אז ניתן האות לעבור לפעילות גלויה במקום של כוחות המשטרה כשפשטו השוטרים למבנה התגלתה בפניהם מעבדת סמים ענקית שהוקמה בקומות האולם שחולקו ככל הנראה על ידי החשודים לכ- 12 חדרים חלקם מוכנים לגידול וחלקם בשלבי בנייה. באולם על פי המשטרה נתפס ציוד רב לבניית מעבדות הסמים בשווי מוערך במאות אלפי שקלים. הציוד והחומרים כללו: מזגנים, מפוחים, מנורות חימום אינפרא, צנרות השקייה, מגשים להנבטת הסמים וציוד וחומרי בנייה ששימשו לחלוקת האולם לחדרים ולהקמת המעבדה.

לוח מחיק שאותר באולם ובו מספרו החשודים את החדרים שבנו ואת מה שעוד נדרש לבנות בהם בכדי להכין אותם לגידול הסמים

השוטרים הזעיקו אל המקום את אנשי חברת החשמל שנאלצו לנתק למשך שעות, רחוב שלם באחד מהיישובים במועצה האזורית שער הנגב בזמן שהם פעלו לניתוק החיבור הפיראטי של החשמל לאולם האירועים. שווי החשמל שנגנב באופן בלתי חוקי אשר שימש את מעבדת הסמים הענקית עומד על כ- 160 אלף ש"ח.

במקום כאמור נעצרו 3 חשודים, תושבי רמת גן, מבשרת ציון ויבנה בשנות ה- 20-30 לחייהם בחשד להקמת המעבדה ובעבירות נוספות שבוצעו במקום. היום על פי בקשת חוקרי מג"ב הוארך מעצרם של שני חשודים עד יום חמישי ושל החשוד השלישי עד יום ראשון בבית משפט השלום בפתח תקווה.

תמונות מהפעילות. קרדיט צילום: דוברות המשטרה.

מפקד הפעילות של מג"ב הוסיף:"אלמלא היינו מאתרים את המעבדה בזמן, סביר להניח כי הגידולים שכאמור היו אמורים להתפרס על פני 12 חדרים היו מניבים לעבריינים רווח של עשרות מיליוני שקלים. מדובר בסכנת חיים אמיתית לנוכח חיבור החשמל הפיראטי וייקחו לנו מספר ימים לפרק את המעבדה הענקית וכלל הציוד יוחרם".
״במשמר הגבול פועלים רבות למיגור נגע הסמים בחברה הישראלית תוך פעילות מאומצת לאיתור מעבדות גידול פיראטיות ללא כל פיקוח ובניגוד לחוק. מדובר בסמים שעלולים להגיע באופן בלתי מבוקר לצרכנים בארץ וביניהם ילדים ונוער ולסכן את חייהם והכל תוך מטרה אחת מצד העבריינים והיא לגרוף לכיסם רווח כספי גדול ככל שניתן.״

קרדיט צילום: דוברות המשטרה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות