המשטרה עצרה חשוד בתקיפות הנשים בבת ים

התאפשר מעצר בעקבות פעילות מבצעית שביצעה המשטרה במהלכה הופעלו כוחות של בלשים והוצבו שוטרות לבושות על אזרחי אשר שימשו כפיתיון לתוקף הסדרתי.
אייל חן |

החשוד בן 22 מבת ים ללא עבר פלילי, חשוד בתקיפה והטרדה של לפחות שש נשים ברחבי העיר
בתקופה האחרונה התקבלו במשטרת מרחב אילון מספר דיווחים אודות גבר , אשר תקף נשים בשעות הלילה באזורים שונים בבת ים ואף ניסה לבצע בהן עבירת מין. על פי גורמים במשטרה נכון להיום התלוננו שש נשים כי נפגעו על ידי התוקף. בכל המקרים עלה בחקירת המשטרה דפוס פעולה זהה. בשל כך יצאה בשבוע שעבר המשטרה בקריאה חריגה לתושבי בת ים בדגש על נשים ונערות לגלות ערנות ולנקוט צעדי זהירות במיוחד בהליכה בשעת לילה ברחובות העיר.

לאחר קבלת הדיווחים והתלונות פתחה המשטרה בחקירה אינטנסיבית אבל גם בפעילות מבצעית ברחובות בת ים עשרות שוטרים גלויים חלקם רכובים על אופנועים סיירו ברחובות העיר כדי ליצור תחושת ביטחון אבל גם להוביל את התוקף לאזורים מוגדרים בעיר מתוך הבנה כי אם יבחין בתנועת השוטרים הגלויים ימנע מלפעול באותם אזורים בהם נראים השוטרים ויעדיף אזורים אחרים. אלא שבאותם שכונות ורחובות הפעילה המשטרה מערך מבצעי גדול וסמוי שכלל בלשים צוותי תצפית של המשטרה וכן שוטרות פיתיון. במשטרה האמינו כי התוקף ישוב ויפעל באחד האזורים הללו. ואכן על פי המשטרה בפעילות במהלך סוף השבוע האחרון הבחינו הבלשים בחשוד שנצמד לאישה בדיוק על פי דפוס הפעולה שדווח על ידי הנשים שהתלוננו קודם. הבלשים מיהרו לעצור את חשוד במעשים.

ביום ראשון החשוד הובא לבית המשפט השלום בתל אביב ומעצרו הוארך לבקשת המשטרה עד היום. כשבמקביל הוציא בית המשפט צוו איסור פרסום על שם החשוד למשך עשרה ימים כפי שביקש סנגורו. היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו פעם נוספת במטרה לקדם את החקירה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות