בגלל חילופי מבטים בתור בסופר מרקט הוכה קשות תושב שדרות

בית המשפט באשקלון האריך בפעם השניה לבקשת המשטרה את מעצרו של חשוד בן 37 תושב שדרות. הוא חשוד שתקף את הקרבן באלימות וגרם לו חבלות בפניו.
אייל חן |
"טעות נקודתית". אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה shutterstock

מחקירת המשטרה עולה כי הרקע לאירוע כאמור רק חילופי מבטים בעת שעמדו בתור לקופה בסופר. החשוד ישאר במעצר לפחות עד יום רביעי ובמשטרה מקווים כי יצליחו להשלים את החקירה ולהגיש נגדו לפחות הצהרת טובע עד סוף השבוע.

תחילת המקרה, במוצאי השבת האחרונה. לקראת השעה 10 בלילה התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה אודות אירוע אלימות בין שניים במתחם קניות בעיר שדרות. צוות שוטרי הסיור שחש למקום פגש בפצוע חבול ומדמם בפניו ובתחקורו מסר כי בעת שעמד בתור לקופה בסופר בסיום קניות שערך במקום, עמד אחריו בתור אדם נוסף שלפתע החל ביניהם דין ודברים לאחר שהחשוד פנה אליו והטיח בו- "מה אתה מסתכל עלי". לאחר שסיים את קניותיו ויצא מהמקום, פגש אותו בשנית החשוד לאחר שהניח את קניותיו ברכב, שב לעבר הקורבן והחל להכות אותו נמרצות ומיד לאחר מכן נמלט מהמקום ברכב.

פעולות חקירה שבוצעו על ידי השוטרים הביאו לזהות את החשוד במעשה ולמעצרו בשעת בוקר מוקדמת למחרת בביתו והועבר לחקירה בתחנת המשטרה בה קשר עצמו למיוחס לו.
״נפעל בנחישות ללא פשרות למיצוי הדין עם חשודים המעורבים באירועי אלימות, קלה כבחמורה, ואלו הפוגעים בביטחון הציבור" ציינו במשטרה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות