כדורגלן העבר קובי מוסא קיבל שלוש אזהרות לפני שהונח ברכבו מטען חבלה

אייל חן |
חשד שהתלמידים נפלו קורבן לעבירות מין מצד הרב, צילום אילוסטרציה.
צילום אילוסטרציה

על פי כתב האישום שהוגש נגד, עולה כי בהנחייתו של הררי, בן דוד הניח לפני כשלוש שנים, מטען עם מתג אלחוטי לרכבו של מוסא, מתחת למקום המושב שלו. עם זאת בטרם הספיק להפעיל את המטען בן דוד נעצר על ידי כוח משטרה שהיה במקום. המטען הונח כאשר מוסא שהה באימון של הפועל רמת השרון. המשטרה נטרלה אז את מטען חבלה מתחת לרכבו שחנה בחניה של המועדון.

בעדותו במשטרה אמר אז מוסא כי באותו בוקר לפני כשלוש שנים, הוא לקח את הילדים לבית הספר ולאחר מכן נסע לאימון. ״הייתי בבית הקפה כ-5 דקות. משם נסעתי לאימון באצטדיון של רמת השרון, שם החניתי את הרכב, ירדתי לאימון ונכנסתי לחדר ההלבשה. פתאום נכנסו שחקנים זרים ואמרו לי שיש בלגן בחוץ עם המשטרה, לא נתנו לשחקנים לצאת ואז פתאום קראו לי" סיפר מוסא בעדותו על האירוע.

אתמול עם כניסתו לדיון עוד לפני שיחת הוידאו אמר אבנר הררי: "הפרקליטות שולטים במדינה. הכל יהיה בסדר. אין לי מה להסתיר את הפנים נשארתי חתיך כל הזמן. 3 שנים אני יושב כל פעם עוצרים אותי הראייה היחידה שיש בתיק זה אני. מעצרים בתשלומים. תיק קודם בסוף זיכוי מוחלט. אני מאמין בשופטים וביושר שלהם לחלוטין".

מוסא ציין בעדותו כי בעבר הוא גר בהרצליה ושיחק באותה תקופה של הטמנת המטען ברמת השרון. לדבריו רמת השרון מארחת את משחקיה באצטדיון גרונדמן והאימונים נערכו כל יום ומשחק היה בשישי או בשבת. לדבריו הוא שוהה במיאמי ללא קשר להטמנת מטען החבלה ברכבו, מאחר הוא החליט לפתוח שם בית ספר לכדורגל.

לאחר מכן דיבר מוסא על החשדות שלו למניע על המקרה. "אני לא חייב כסף לא נמצא בסכסוך עם אף אחד, חשבתי בהתחלה על נושא אישי אבל אני לא יודע מה הסיבה, אין לי הוכחות. בחקירה הייתי קצת בלחץ, אני לא רגיל ולא חי את העולם הזה, אבל אם אין הוכחות אני לא רוצה סתם להגיד דברים". אמר מוסא והוסיף: "בעקבות האירוע חשבתי הרבה מה היה קורה אם לא היו תופסים את זה בזמן היו לחצים, בלילה לא יכולתי לישון". בהמשך הדיון התברר גם כי מוסא הוזהר שלוש פעמים בחודשים שלפני הטמנת המטען. פעמיים על ידי המשטרה ופעם אחת על ידי עד מדינה אותו הוא מכיר מהילדות.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות