שוטרת תנועה הגישה תביעת לשון הרע נגד נהג שהשמיץ וקילל אותה בפייסבוק

שוטרת תנועה הגישה לבית משפט השלום בראשון לציון, תביעת לשון הרע בסך 200 אלף שקלים, נגד תושב יבנה, אשר רשם נגדה פוסט מכפיש בעקבות דו"ח תנועה שקיבל ממנה.
אייל חן |
שוטר תנועה

לפני קצת פחות מחודש, טיפלה השוטרת מיחידת ימת"א באירוע בו בוצעה עבירת תעבורה אשר מקורה בנהג שנהג ללא חגורה. עם בדיקת הנהג, הוברר כי קיימת מדבקה על שמשת חזית מנופצת. החל מנקודת זמן זו, כך על פי התביעה, החל הנהג לצלם את המפגש עם השוטרת ותיעד את טיפולה באירוע. " בשל האיפוק הרב אותו הפגינה התובעת באירוע זה, תעוזתו וחוצפתו של הנתבע רק גברו ומבחינתו מצב זה היווה כר נוח לצילום ותיעוד האירוע תוך שהנתבע מפגין את ״כוחו״ ע״י ויכוח קולני כלפי התובעת", נכתב בתביעה.

לאחר האירוע המדובר, אותו נהג לא הסתפק רק בהעלאת הוידאו אותו צילם לעמוד הפייסבוק של נהגי משאיות בו חברים 10,758, הוא אף הוסיף דברי בלע נגד השוטרת וכתב: ״נפלתי על ממורמרת מהחיים רעה, זה שהיא עצרה אותי בשוליים שאי אפשר לפתוח דלת זו עבירה, היא בעצמה כמעט נדרסה שבאה לחלון, חבל שלא מתה. תמות היום בעזרת ה'… השמשה לא סדוקה השוטרת ז… בת… אבל דו"ח 1000 למה נתנה הכלבה". כתב הנהג והוסיף קללות נוספות שאי אפשר לחזור עליהם.

על פי התביעה, הפצת התמונות והקללות הפכה במהרה לוויראלית ובשל האיפוק הרב אותו הפגינה התובעת ביחס לנתבע באירוע המדובר, נאלצה התובעת להתמודד עם תגובות משפילות ופוגעניות שהופנו כלפיה בעיקר בשל הקללות וההשמצות של הנתבע כלפיה. "הפוסט אשר פורסם, התברר כפוסט מזמין אשר יצר הסתה רבה כנגד התובעת וגרר אחריו תגובות מבזות המבטאות בעיקר הפגנת זלזול רב כלפי התובעת", נכתב בתביעה, "נוכח תפקידה של התובעת במשטרה, הרי שפרסום סרטונים שלה ברשת ״הפייסבוק״ וחשיפתה לעיני כל, תוך הבניית דמותה של התובעת ״בזילות תוך ייחוס לאברי מין וביזויה בפני אלפים״ הינם בגדר הסתה, העלבה ופגיעה קשה".

עוד ציינה השוטרת בתביעה כי ״השיימינג״ ומסע ההשמצות האינטנסיבי כנגדה, אותו הבליט הנהג ביתר שאת, פגע פגיעה קשה בתדמית וביכולתה למלא תפקידה כראוי ומעבר לתביעה היא הגישה גם תלונה במשטרה כנגד הנהג בגין העלבת עובד ציבור.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות