בוטלה הרשעתו של בן 50 שהקים בביתו מעבדה לגידול קנאביס

היום ביטל השופט דניאל בארי, בימש השלום בתל אביב, את הרשעתו של אדם בן 50 שהקים במרתף ביתו מעבדה לגידול קנאביס, ובה 18 עציצים.
אייל חן |
קנאביס

בדירה נמצאו אריזות ושקיות ובהן כמות גדולה של סמים בהם שקית עם כ-770 גרם קנאביס, 8.9 גרם חשיש, באריזה נוספת 230 גרם קנאביס ובשקית נוספת עוד 17 גרם קאנביס.

המשטרה מצאה גם סכומי כסף גדולים בדירה 71 אלף שח קרוב לעשרת אלפים אירו, ו900 דולר והיא יחסה זאת לפדיון מסחר בסמים.

השופט החליט לאמץ את עתירת הסניגור עו״ד יעקב שקלאר, אשר נסמכה גם בהמלצות קצין המבחן – ולא להרשיע את הנאשם ולגזור עליו עונש של 250 שעות עבודה לטובת הציבור.

הנאשם, תושב אחת מהשכונות הצפוניות העשירות בתל אביב, נעצר לאחר שהגיע למשטרה מידע כי במרתף הדירה פועלת מעבדת סמים.

השוטרים ביצעו חיפוש בדירה וגילו כי הדלת המובילה למרתף נחסמה בכוננית גדולה כדי למנוע את קיומה.

לאחר שהוגש נגד הנאשם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, הצליח עו״ד שקלאר לשחררו ממעצר, ואף בוטל מעצר הבית בו שהה.

 

עו"ד שקלאר

במהלך הליך ההוכחות במשפט חזר בו הנאשם באמצעות סנגורו עורך הדין יעקב שקלאר מהכפירה לאחר שהפרקליטות הסכימה לתקן חלק מכתב האישום ולמחוק את עבירת ההחזקה שלא לשימוש עצמי. הצדדים סיכמו כי הנאשם יופנה לקבלת תסקיר קצין מבחן.

הסנגור ביקש כי בית המשפט לא ירשיע את הנאשם ויסתפק בעונש של עבודות לתועלת הציבור. מנגד דרשה הפרקליטות עונש של 8 עד 24 חודשי מאסר וכן להרשיע את הנאשם בגידול ולהכריז עליו כעל סוחר סמים ולחלט את כלל סכום הכסף שנתפס בדירה לטובת אוצר המדינה.

השופט דניאל בארי, כאמור, החליט שלא להרשיע את הנאשם וגזר עליו עונש של 250 שעות עבודה לתועלת הציבור וכן הורה על השבת כל סכומי הכסף שנתפסו לידי הנאשם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות