"כל מה שמתפוצץ בעיר הזו – זה אני"

בתום חקירה של שוטרי המחוז הצפוני הוגש כתב אישום נגד בעל חנות סלולר מטבריה, שסחט את שכנו בגלל שתיקן מכשיר אצל אחר: "תראה מה אני מסוגל לעשות"
רונן לוי |
היכה עובד ניקיון: אילוסטרציה של אגרוף
אילוסטרציה

בתום חקירה של שוטרי המחוז הצפוני כתב אישום נגד תושב טבריה בעלי חנות סלולרי שסחט את שכנו בגלל שתיקן את מכשיר הסלולרי שלו אצל אדם אחר: "תראה מי אני ומה אני מסוגל לעשות, כל מה שמתפוצץ בעיר הזו זה אני".

במשטרת ישראל התקבלה תלונה מתושב טבריה שנסחט על ידי שכנו, בעל חנות למכשירי סלולר, לאחר שגילה כי תיקן את מכשיר הסלולרי שלו בעסק אחר בעיר טבריה.

מחומר החקירה עלה כי תחילה ביקש הנאשם מהקורבן לפצות אותו בסכום של 30,000 אלף שקל ולאחר מספר ימים בהם לא העביר הקורבן את התשלום הודיע לו הנאשם כי הסכום עלה- "עכשיו זה עלה ל50,000 אלף".

"תביא את הכסף"

עוד עלה כי באחד המקרים בהם עלה הנאשם עם הקורבן ובני משפחתו במעלית המשותפת בבניין המגורים הצמיד הנאשם סכין לבטנו ואמר לו "אני ארצח אותך, אני אאנוס אותך" ואז פנה הנאשם לאשתו של הקורבן, הצמיד אותה לדופן המעלית ואמר לה "אני אאנוס אותך, אני ארצח אותך, תביאי לי את הכסף."

השבוע, בתום שלב החקירה הגישה פרקליטות מחוז צפון כתב אישום עם בקשה למעצרו עד תום ההליכים של הנאשם (40) בבית משפט השלום בטבריה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות