נקם באקסית: דקר את בן זוגה החדש

כתב אישום הוגש לביהמ"ש המחוזי מרכז נגד שני אחים, תושבי ראשל"צ, ולפיו הם תקפו ודקרו את בן זוגה החדש של מי שהייתה חברתו של אחד מהם
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום כנגד סיום דבב וביניאם דבב, אחים תושבי ראשל"צ שתקפו ודקרו את בן זוגה החדש של מי שהיתה חברתו של סיום, ביציאה מבר בראשל"צ בחודש שעבר.

על פי כתב האישום, בת זוגו לשעבר של סיום היתה מצויה במערכת יחסים חדשה, שלא לרוחו. לפני כשבועיים, בתאריך 30.8.24, הגיע הזוג לבלות בבר "בלק פנתר" בראשון לציון, לשם הגיעו גם שני האחים. כשיצא הזוג מן הבר, יצאו אחריו גם שני האחים, כשכל אחד מהם מצויד בסכין. הם ניגשו לבן הזוג, אמרו לו כי ברצונם לשוחח עימו והורו לו להתלוות אליהם. הנאשמים ובן הזוג צעדו לעבר סמטה בסמוך לבר, שם הצמידו את בן הזוג לקיר, איימו עליו בהצמדת סכין לגרונו וחסמו את דרכו מלברוח.

אז, נטען באישום, החלו לדקור את בן הזוג, 9 דקירות, בכל חלקי גופו. בשלב מסוים, נפצע סיום בעצמו מן הסכין, ואז הצליח בן הזוג לברוח מן הסמטה עד שהתמוטט על הכביש הסמוך ואילו שני האחים עזבו את המקום. הוא פונה ע"י אמבולנס שהוזעק ע"י עוברי אורח, ונזקק לניתוח.

שני האחים נאשמים בעבירות של חבלה בכוונה מחמירה בצוותא חדא, איומים בצוותא חדא והחזקת סכין שלא כדין. במקביל לכתב האישום הוגשה כנגד שני הנאשמים גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות