אישום: השתחרר מהכלא ופתח במסע פשע

תושב בת ים, 33, השתחרר ממאסר רק לפני חודשיים, לאחר שריצה עונש מאסר ממושך, ולפי כתב האישום נגדו לא בזבז זמן: הוא נאשם ב-5 מקרי שוד באזור מגוריו
נעמה כהן |
אילוסטרציה envato

תושב בת ים בן 33, שרק שוחרר מהכלא לפני כחודשיים, בתוך מספר לילות לפני כשבועיים, שדד, תקף ואיים ב-5 מקרים בבתי קפה, פיצרייה ובית מלון באזור חוף הים בבת ים. משפטו אמור להתחיל בקרוב.

הכל החל לפני כשבועיים וחצי כאשר הנאשם יאיר מילר איים על אדם אחר כי יהרוג אותו ואת כלבתו על רקע סכסוך קודם ביניהם. שלושה ימים לאחר מכן, מילר הגיע למסעדת "גורילה" בבת ים, שם תקף את אותו אדם בצורה אלימה.

באותו יום בשעות הלילה, ביצע מילר שוד במלון "חופים" בעיר, שם הוא איים על עובדת הקבלה עם סכין יפנית ולקח 380 שקלים במזומן, 100 שקלים מהם במטבעות קטנים לאחר שהסכים לקחת את הסכום ואיים על פקידת הקבלה שאם לא תעביר את הכסף יהיה לה בעיות.

שוד באיומי סכין יפנית

כאן לא הפסיק מסע הפשע של מילר ושלושה ימים לאחר השוד הגיע לפיצרייה בבת ים והבחין באדם שישן בכניסה למקום, דרש לאחר שהעיר אותו באיומי סכין יפנית 30 שקלים, משם עבר לקיוסק ברחוב ירושלים בבת ים, שם שדד 150 שקלים וכאן לא הפסיקה המסע שלו, כאשר הגיע למלון בבת ים ודרש ממנה למסור לידיו כספים, תוך שהורה לה: ״תביאי לי קופה בלי משטרה״, אך לא היו שם כספים והוא ברח.

מילר נעצר באותו בוקר בסמוך למקום האירועים ומאז הוא מצוי במעצר. בכתב האישום צוין כי ישנן ראיות לכאורה נגדו, כולל עדויות מהקורבנות, סרטוני מצלמות אבטחה וממצאים טכנולוגיים המוכיחים את נוכחותו בזירות הפשע. התביעה ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של מילר עד תום ההליכים המשפטיים, בטענה כי מדובר באדם מסוכן לציבור אשר אינו ירא מהחוק, במיוחד לאור עברו הפלילי העשיר והרשעותיו הקודמות בעבירות אלימות ורכוש.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות