אישום: הנהג לא עצר בתחנה ותקף את הנוסע

עמראן עטון, 29 מירושלים, נאשם בתקיפה הגורמת חבלה והיזק לרכוש, לאחר שבתפקידו כנהג אוטובוס תקף את אחד הנוסעים: "תבקש סליחה מאללה"
רונן לוי |
נשארו כל השבוע עם היחידה הצבאית. אילוסטרציה shutterstock
נהג אוטובוס. אילוסטרציה

כחודשיים וחצי לאחר תקיפת הנוסע על ידי נהג האוטובוס בקו מספר 139 מכיוון ביתר עילית לכיוון בני ברק, הוגש כתב אישום לבית המשפט השלום בתל אביב, נגד עמראן עטון בן 29 מירושלים, זאת בגין תקיפה הגורמת חבלה והיזק לרכוש במזיד.

על פי כתב האישום, נהג הנאשם באוטובוס בו נכח דניאל רפופורט באוטובוס, במהלך הנסיעה לחץ המתלונן על כפתור העצירה באוטובוס על מנת שהנאשם יעצור את האוטובוס בתחנה, באזור מחלף מסובים. הנאשם, אשר המשיך את נסיעתו ולא עצר בתחנה, פנה לנוסעים באוטובוס וציין כי "אם לא תגידו מי לחץ על הכפתור עצור אני לא ממשיך את הנסיעה". בהמשך לכך, ולאחר שרפופורט המתלונן ציין לנהג כי הוא זה שלחץ על הכפתור, תקף אותו הנהג בכך שהשליך לעברו כוס קפה, אותה אחז בידו.

"תבקש סליחה"

בהמשך ולאחר חילופי דברים בין הצדדים. עצר הנאשם את האוטובוס, התקדם לכיוון המתלונן אשר ישב בכיסא ואמר למתלונן כי אם לא יבקש סליחה מאללה. הוא לא קם מהכיסא המתלונן הדף את הנאשם ממנו באמצעו ידיו ורגליו לעבר גופו של הנאשם כדי להרחיקו ממנו. בתגובה בעוד המתלונן יושב בכיסאו, תקף הנאשם את המתלונן בכך שהכה מספר מכת אגרוף בפניו ובגופו של המתלונן, חנק אותו והכניס אצבעות לעיניו וכן משך את המתלונן מרגליו.

"במעשיו האמורים לעיל, תקף הנאשם את המתלונן וגרם לו חבלה של ממש וכך הזיק במזיד לרכוש המתלונן", נכתב בכתב האישום, משפטו של עטון יחל בחודש נובמבר הקרוב.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות