אישום: שני ניסיונות שוד בתוך דקות

לפי החקירה במשטרת לב ת"א, החשוד ניסה לשדוד קופאיות באיומי סכין יפנית במרכז ת"א. במקביל לכתב האישום הוגשה בקשה למעצרו עד תום ההליכים
אייל חן |
אילוסטרציה envato

משטרת לב ת"א עצרה חשוד אשר ניסה לשדוד פעמיים בתוך דקות בודדות קופאיות סופרים באיומי סכין יפנית. כעת הגישה יחידת התביעות כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

על פי החשד, לפני כחודשיים וחצי הגיע החשוד תושב אשקלון בן 44, בשעות הצהריים לחנות פארם ברחוב החשמונאים בת"א ואיים על הקופאית באמצעות סכין יפנית לתת לו את הכסף מהקופה. הקופאית צעקה ומנהל המקום שהגיע ניסה להדוף את החשוד ולהוציאו בכח כשהחשוד בועט בו מנופף בסכין לכיוונו ומאיים עליו ש"יקבל דקירה". לבסוף עזב.

על פי החשד, מספר דקות אחר כך, נכנס לסופר נוסף ברחוב שינקין בת"א ולעיני הלקוחות שוב דרש מהקופאית את הכסף מהקופה כשהוא מנופף לעברה בסכין יפנית. משלא קיבל את מבוקשו ברח.

עם קבלת התלונות שוטרי תחנת לב ת"א פתחו בחקירה ובמסגרתה איתרו את החשוד. לאחר ביצוע תשאולים, פעולות חקירה רבות ואיסוף מגוון ראיות לרבות ראיות דיגטליות ופורנזיות הצליחו החוקרים לבסס את החשד לשני המקרים שביצע בהפרש דקות בודדות.

עם סיומה של החקירה, הגישה אתמול יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ת"א, כתב אישום הכולל 2 אישומים בעבירות דרישת רכוש באיומים, החזקת סכין ואיומים. בנוסף, ביקשה לעצור את החשוד עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות