סיגל איצקוביץ' נאשמת ברצח בנה ליאם ז"ל

איצקוביץ' רצחה את בנה לפני כחודש בביתם ובמהלך חקירותיה, סיפקה האם שלל הסברים לביצוע המעשים, בין היתר טענה שהיא ומשפחתה נחטפו על ידי חוצנים
סיגל איצקוביץ, הנאשמת ברצח בנה ליאם, בדיון מעצר בביהמ"ש, אתמול. צילום: פלאש 90

לבית המשפט המחוזי בת"א כתב אישום נגד סיגל איצקוביץ', 34, בגין רצח בנסיבות מחמירות של בנה ליאם ז"ל בן כ-6 בביתם בהרצליה. בנוסף, מיוחסות לנאשמת בכתב האישום עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, הריגת בעל חיים, שיבוש מהלכי משפט ועוד.

בהתאם לכתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד תמר טייטלבאום מפרקליטות מחוז ת"א (פלילי), בתאריך 16/7/24, עת שהתה הנאשמת לבדה עם בנה בביתם, נטלה סכין מהמטבח, דקרה תחילה את כלבתם ולאחר מכן ניגשה לבנה שהיה באמבטיה ודקרה אותו עשרות דקירות בכל חלקי גופו.

הנאשמת יצאה מחדר הרחצה לאחר ביצוע ברצח, שמעה את יללותיה של הכלבה הפצועה ומחשש ששכנים ועוברי אורח ישמעו את היללות, סגרה תריס ודקרה את הכלבה עשרות פעמים נוספות באמצעות סכין וגרזן, עד שגרמה למותה.

האשימה את החייזרים

לאחר מכן, שטפה הנאשמת את הסכין בו רצחה את בנה, החליפה את בגדיה ויצאה מהבית לכיוון קניון "שבעת הכוכבים", כשהיא מגואלת בדם ואוחזת בגרזן בידה. בדרך, תקפה הנאשמת באמצעות הגרזן עוברת אורח שנקרתה בדרכה וכן נעצה את הגרזן במכסה הרכב בכביש. כאשר הגיעה לקניון, תקפה את המאבטח, אשר נאבק עימה בניסיון ליטול ממנה את הגרזן.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט לעצור את הנאשמת עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה. בבקשת המעצר צוין, כי הנאשמת ביצעה את העבירה החמורה בספר החוקים, עת רצחה את בנה הקטין בן ה- 6.5, באכזריות וללא רחם.
בחקירתה הודתה איצקוביץ במיוחס לה.

במהלך חקירותיה, סיפקה המשיבה שלל הסברים לביצוע המעשים, בין היתר טענה שהיא ומשפחתה נחטפו על ידי חוצנים ושהם שיבוטים וכי בימים עובר ליום האירוע חלליות וחוצנים הגיעו לביתם, וכי הכל בוצע במסגרת מבחן לצורך לעבודה במוסד.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות