בלב ר"ג יש מקום מיוחד – שם ניתן לעמוד ולהריח קנאביס

עשרות קילו של קנאביס נתפסו בבית יסק בר"ג במעבדת סמים שהוקמה בלב העיר בנכס שכור. בן 38 נעצר ובכוונת הפרקליטות להגיד נגדו כתב אישום
אייל חן |
מעבדת הסמים שנחשפה ברמת גן. צילום: דוברות המשטרה

834 שתילי קנאביס ושקים נוספים במשקל של מעל 62 ק"ג ברוטו: בלשי משטרת רמת גן- בני ברק חשפו מעבדת סמים בלב העיר רמת גן; עם סיום החקירה הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד והיום יוגש נגדו כתב אישום.

לפני כשבועיים ערכו בלשי משטרת רמת גן- בני ברק פעילות מבצעית ואופרטיבית ממוקדת שבמהלכה הבלשים ערכו צו חיפוש שבו איתרו מעבדת סמים ברחוב ביאליק ברמת גן.

במסגרת החיפוש חשפו השוטרים מעבדת סמים ובה חומר החשוד כסם מסוכן מסוג קנאביס במשקל כולל של כ-62 ק"ג וכן ציוד המשמש לגידול וייצור סמים, כאשר כלל הממצאים הועברו למיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

הצהרת תובע

בתוך כך, במסגרת החקירה, יומיים לאחר מכן נעצר החשוד, בן 38, תושב רמת גן. עפ"י החקירה החשוד שכר את המקום בחודש מאי 2024 על מנת לפתוח עסק תמים, אך בהמשך התכנון השתנה לעסק לא חוקי, כפי שאותר ונתפס.

עם סיומה של החקירה, הוגשה הצהרת תובע ובכוונת הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד החשוד. ביום ו' מעצרו הוארך עד היום, עת יוגש נגדו כתב אישום.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות