פרשת טלגראס: גז"ד ל-6 נאשמים נוספים

ביהמ"ש המחוזי בב"ש גזר עונשי מאסר בפועל על 6 נאשמים בפרשה, שהורשעו בכך ששימשו כראשי ענפים ושליחים בארגון לאחר שהודו בעבירות תיווך לסחר בסמים
רונן לוי |
גראס
ארכיון.

גזרי דין נוספים בפרשת טלגראס בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר עונשי מאסר בפועל על שישה נאשמים בפרשת טלגראס, אשר שימשו כראשי ענפים ושליחים בארגון. ששת הנאשמים הודו והורשעו בעבירות של תיווך לסחר בסמים ובעבירות נוספות, כאשר בנוסף לעונש המאסר הוטלו עליהם גם קנסות כספיים ויחולט כלל הרכוש שנתפס אצלם.

שלושה מהנאשמים שדינם נגזר היום נידונו לעונש של 22 חודשי מאסר בפועל כל אחד, שני נאשמים שהתקיימו בעניינם נסיבות מקלות חריגות נידונו לכ-6 חודשי מאסר בפועל ונאשם נוסף נידון לעונש של 26 חודשי מאסר בפועל. מדובר בנאשמים שהיו בעלי תפקידים בטלגראס, אך לא נמנו עם מייסדי טלגראס ולא היו חלק מההנהלה הבכירה של הארגון, שניים מהנאשמים פעלו כשליחים בטלגראס וארבעת האחרים שימשו כראשי ענפים בארגון.

הסדר טיעון

העונשים נגזרו על הנאשמים בהסכמה, לאחר הליך גישור שהתנהל בפני נשיא בית המשפט המחוזי בבאר שבע (בפועל), השופט בני שגיא, בסופו הנאשמים הודו והורשעו בעבירות של תיווך לסחר בסמים ובעבירות נוספות, כאשר רובם הורשעו בביצוע העבירות במסגרת ארגון פשיעה.

כזכור, מדובר בפרשיה רחבת היקף ומורכבת, שבה הוגשו כתבי אישום נגד 28 נאשמים, בעבירות שעיקרן תיווך לסחר בסמים באמצעות טלגראס, שפעלה כארגון פשיעה ברשת טלגרם. 26 מתוכם הורשעו עד כה בעבירות שביצעו בקשר לפעילות טלגראס, כאשר לגבי עמוס דב סילבר, שהקים וניהל את טלגראס, גובש הסדר לפיו יגזרו עליו 8 שנות מאסר בפועל. על הנאשמים שהורשעו היום הוטלו גם קנסות כספיים ובית המשפט הורה על חילוט כלל הרכוש שנתפס אצלם.

________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט בני שגיא

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות