אישום: ביצע עבירות מין חמורות בשתי נערות

יאיר חדד, תושב המרכז, נאשם כי באמתלה של בילוי היכרות תמים, ניצל את הקטינות, בנות 16 ו-17 ואנס אותן: "נהג בן כחפצים לסיפוק תאוותיו המיניות"
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט הוגש כתב אישום נגד משה יאיר חדד, בגין עבירות מין חמורות שביצע בשתי קטינות מאזור המרכז. חדד נאשם בעבירות אינוס בנסיבות מחמירות, תוך גרימת חבלות גופניות והתעללות; מעשי סדום, איומים; ופגיעה בפרטיותן של הקטינות.

על פי כתב האישום, חדד ניצל את גילן הצעיר של הקטינות, בנות 16 ו-17, ונפגש עמן באמתלה של בילוי היכרות תמים. בהמשך אותם מפגשים, הנאשם לא בחל באמצעים, תוך שניצל שליטתו בקטינות בעת ששהה עימן לבד כשהוא ברכבו, בביתו וכן בביתה של אחת הקטינות.

זעקו בכאב

הנאשם ניצל פערי הכוחות הפיזיים והמנטליים בינו לבין הקטינות, מנע מהן כל יכולת התנגדות באמצעות אחיזה בכוח בשערן וגפיהן, חניקתן והכאתן לאורך האירועים, תוך שהוא כופה עצמו עליהן במעשי אינוס וסדום, פוגע קשות בגופן ובאוטונומיה שלהן ודורס את רצונן שלא לקיים עימו מגע מיני כפי שהוא חפץ. כתוצאה ממעשיו אלו, נגרמו לקטינות חבלות ומכאובים בגופן.

הנאשם התמיד במעשיו משך פרקי זמן ממושכים, זאת חרף תחינותיהן של הקטינות, זעקות כאבן, בכיין, והתנגדותן עד שתשו כוחותיהן הפיזיים והמנטליים כאחד. לכל אורך האירועים, התבטא הנאשם באופן דומה כלפי הקטינות, תוך שהשפילן והטיח בהן כינויי גנאי בבחינת היותן חפצים או מכשירים לסיפוק תאוותיו המיניות, זאת אף תוך שירק בפניה של אחת הקטינות.

במקביל לכתב האישום, הוגשה בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות