מתקן אחסון מסוכן ולא חוקי של גז ודלקים במרכז הארץ יפונה

ביהמ"ש אישר את הבקשה לצו הסגירה לחוות הדלקים הפיראטית במושב בית חנן שהופעלה על ידי חברת א.נ אספקת דלקים בע"מ
גילי סיוון-כהן |
טמרה
תחנת דלק פיראטית. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

בית המשפט השלום בראשון לציון אישר את הבקשה לצו הסגירה לחוות הדלקים הפיראטית במושב בית חנן שהופעלה על ידי חברת א.נ אספקת דלקים בע"מ. בנוסף הורה השופט על בעלי החווה לפנות את מכלי הדלק והחומרים המסוכנים שאותרו באתר.

הפעילות נגד המקום החלה בחודש נובמבר אשתקד, אז פשטו על המקום כוחות משותפים מהמשטרה הירוקה במשרד להגנת הסביבה בשילוב כוחות ממחוז מרכז במשרד, שוטרי המדור להגנת הסביבה, מנהל הדלק והגז של משרד האנרגיה, משטרת יבנה, כיבוי אש, הוועדה המרחבית לתכנון ובנייה שורקות והמועצה האזורית גן רווה נגד בעלי חברת א.נ אספקת דלקים בע"מ שהפעילה מתחם אחסון חומרים מסוכנים ודלק בשטח חקלאי במושב בית חנן שבשפלה תוך גרימת סיכון לסובבים ויצירת מפגעים סביבתיים חמורים.

בקשת הצו לסגירת המקום הוגשה בתום חקירה פלילית משותפת של המשטרה הירוקה במשרד להגנת הסביבה ומשטרת יבנה. כמו כן, מנהל הדלק והגז פתח בחקירה עצמאית בגין אחסון כמות גדולה של בלוני גז, ופיקוח הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה ערך ביקורות ופתח בהליכים כנגד החברה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות