כנופיית הגנבים נתפסה – המדינה תעמיד לדין

שוטרי ימ"ר ת"א עצרו חוליית פורצים שגנבו במספר מועדים כ-400 אלף שקלים ושעון רולקס בשווי כ-200 אלף שקלים – בקרוב יוגש נגדם כתב אישום
רונן לוי |
מעצר (אילוסטרציה).

היחידה המרכזית של משטרת מחוז ת"א עצרה חוליית פורצים שגנבו במספר מועדים כ-400 אלף שקלים ושעון רולקס בשווי כ-200 אלף שקלים, נגד 5 חברי החולייה הוגשה הצהרת תובע, בדבר הכוונה להגיש נגדם בימים הקרובים כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

בחודש האחרון המשטרה ניהלה חקירה סמויה, אודות חוליית גנבים שפעלו בשיטתיות ובתחכום, במטרה לכאורה, לגנוב סכומי כסף גדולים מקורבנות שהגיעו לצ'יינג'ם לביצוע משיכת כסף מזומן.

במסגרת החקירה, עלה כי לכל אחד מחברי החוליה היה תפקיד בפעולת ההתפרצות, כאשר חשוד אחד היה מעביר אינפורמציה לגבי קורבן פוטנציאלי וייתר החשודים היו מתכננים את פעולות ההתפרצות, תוך ביצוע תצפיות ומעקבים אחרי הקורבן במטרה למצוא "שעת כושר" לביצוע הגניבה.

עם התקדמות החקירה, התברר כי החשודים ביצעו 3 עבירות התפרצות במועדים שונים לכלי רכב, לאחר שביצעו עבודת הכנה מקדימה כלפי אותם קורבנות, עוד עלה כי הפרקטיקה בה השתמשו החשודים הייתה לקבל מידע אודות הקורבן ולעקוב אחריו עד שהוא מבצע משיכה של סכום כסף גדול מצ'ינג', וברגע שהיה עוזב את הצ'ינג' היו עוקבים אחריו עד לביצוע ההתפרצות לרכב וגניבת הכסף.

5 החשודים תושבי אזור מרכז ואשדוד, מעורבים לכאורה ב-3 אירועי התפרצות לכלי רכב באזור ת"א, ירושלים ויבנה, במהלך ההתפרצויות גנבו כ-400 אלף שקלים ועוד שעון רולקס בשווי כ-200 אלף שקלים.

פריצה לאאודי בראשל"צ

כאמור, באירוע שהתרחש בראשל"צ, ניתן לראות בסרטון את החשודים מתפרצים לרכב מסוג אאודי וגונבים 80 אלף שקלים במזומן מהרכב ונמלטים מהמקום.

באירוע נוסף שתועד והתרחש ביבנה, כאשר החשודים נתפסו בשעת מעשה ע"י בלשי הימ"ר. הקורבן שהגיע לצ'יינג' בחולון ביצע משיכה של סכום כסף גדול נכנס לרכבו ועזב את המקום לכיוון יבנה, כעבור זמן מה חנה את רכבו בחנייה באזור יבנה. עפ"י החשד, החשודים שעקבו אחריו, ניצלו הזדמנות (כפי שניתן לראות בסרטון) בזמן שהקורבן יצא לרגע מרכב ה- BMW, פרצו לרכב באמצעות מכשיר ניפוץ, גנבו תיק עם כ-300 אלף שקלים במזומן ונמלטו. בשלב זה ובסמוך להתפרצות, הבלשים ביצעו מעצר של החשודים שהיו באותה עת בנסיעה ברכב עם לוחית רישוי מזויפת.

במהלך המעצר נתפס סכום כסף מזומן כ-300 אלף שקלים, כובעים, מסכות קורונה וכפפות. שני החשודים נעצרו ומאוחר יותר נעצרו 3 חשודים נוספים. בחודש האחרון הוארך מעצרם של החשודים מעת לעת ואתמול הוגשה הצהרת תובע נגד 5 החשודים, לקראת הגשת כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות