לקראת אישום: התעלל בנשים מוחלשות – "סימם וגילח את ראשן"

המשטרה צפויה להגיש בקרוב כתב אישום נגד תושב בני ברק החשוד כי הוביל נשים מחוסרות דיור לדירת מסתור, שם התעלל בהן מינית, סימם אותן וגילח את ראשן
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה envato

תושב בני ברק הוביל נשים מוחלשות לדירת מסתור, סימם אותן וגילח את שיערן של חלק מהקורבנות, תוך שהוא מתעלל בהן מינית ומילולית. היחידה המרכזית (ימ"ר) במשטרת מחוז ת"א עצרה את החשוד והיום (יום חמישי) הוגשה הצהרת תובע.

כזכור, בעקבות דיווחים שהתקבלו במשטרת ישראל לפני מספר שבועות ע"י גורמי הרווחה, אודות התעללות בנשים מחוסרות דיור באזור התחנה המרכזית בתל אביב, פתחו שוטרי הימ"ר במחוז תל אביב בחקירה, במטרה לבדוק את נסיבות האירועים ולאתר את המעורבים.

דירת המסתור שנחשפה על ידי המשטרה. צילום: דוברות המשטרה

במהלך החקירה התגלו מספר מקרים של חשד להתעללות בנשים מחוסרות דיור, צוות החקירה בסיוע שוטרי מרחב איילון שפעלו במהירות, הצליחו לאתר 10 נשים שנפלו קורבן בחודשים האחרונים למעשיו הקשים והחמורים של החשוד. במהלך עדותן של הקורבנות, נחשפו זוועות והתעללות פיזית ונפשית קשה שביצע החשוד בקורבנות בעת שהותן בדירה השכורה.

"שלל את כושר ההתנגדות"

עפ"י החשד, החשוד שפעל בשיטתיות, היה שוכר חדר בכל מיני מקומות בת"א ומתחיל לכאורה במסע איתור קורבנות ע"מ לבצע בהן את זממו. כאמור, לאחר שהיה מאתר את הקורבנות ומזמין אותן לדירה באזור התחנה המרכזית בת"א, היה מספק להן סמים ומרדים אותן, תוך שימוש בחומר הרדמה ומתעלל בהן מינית בעת שהן מורדמות, כאשר הוא מגלח את ראשן באמצעות מספריים ומכונת גילוח.

עם התקדמות החקירה, הצליחו החוקרים לאתר את זהות החשוד בן ה-43 תושב בני ברק ולעלות על עקבותיו. בתאריך 9.7 נעצר החשוד ע"י בלשי ימ"ר ת"א ובמהלך החיפוש שבוצע בדירה המושכרת, נתפסו סמים, מספריים ומכונות גילוח אשר באמצעותם על פי החשד, ביצע בקורבנות מעשים מגונים לצורך ביזוי תוך שהוא מרדים אותן ושולל מהן את כושר ההתנגדות.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בחודש האחרון והיום הוגשה הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום ומעצר עד תום ההליכים באמצעות הפרקליטות.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות