הנוכל הסדרתי מכה שנית: האם רועי וקנין רימה מוכרים של רכוש יד 2?

כתב אישום הוגש נגד העבריין והוא מייחס לו 21 אישומים שונים במסגרתם רימה לא פחות מ-20 מתלוננים וקיבל במרמה רכוש בשווי 265 אלף שקל
אייל חן |
אילוסטרציה

לבית המשפט כתב אישום נגד עבריין מרמה סדרתי רועי וקנין, 43 מיבנה, אשר רכש באמצעות המרשתת ותוך זיוף מסמכים בנקאיים תכשיטים יקרי ערך, רהיטים וטלפונים, ולא שילם תמורה בסך של מאות אלפי שקלים. כתב האישום מייחס לנאשם 21 אישומים בעבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, ניסיון לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, זיוף בנסיבות מחמירות, איומים, הדחה בחקירה, גניבת רכב ושימוש שלא כדין בכרטיס חיוב.

הנאשם ביצע את מעשי המרמה בנסיבות מחמירות, נוכח היקף המקרים, שיטתיות ותחכום דרכי הפעולה, שימוש באמצעים שונים להסוואת זהותו וההיקף הכספי.

בהתאם לכתב האישום, שהוגש לבית משפט השלום בתל אביב, במשך כשנה, ביצע הנאשם שורה של מעשי מרמה כלפי 20 מתלוננים, אשר פרסמו באינטרנט רכוש למכירה, בעיקרו תכשיטים, רהיטים וטלפונים ניידים. הנאשם יצר קשר עם המתלוננים, סיכם עימם לרכוש את הרכוש, תוך שיצר בפניהם מצגי שווא שונים, באופן שגרם להם לסבור כי התמורה הכספית הועברה אליהם בדרך של העברה בנקאית.

בקשה למעצר עד תום ההליכים

זאת, אף שבמרבית המקרים עשה כן תוך שימוש במסמכים מזויפים הנחזים כאסמכתאות ביצוע העברה בנקאית. על יסוד מצגי השווא, קיבל הנאשם מהמתלוננים את הרכוש במרמה, לא שילם את תמורתו ולא השיב את הרכוש.

בגין מעשיו אלו, קיבל הנאשם במרמה רכוש ששוויו כ-265 אלף שקלים וכן ניסה במקרים אחרים לקבל במרמה רכוש נוסף.

עוד עולה מכתב האישום, כי הנאשם השיג שלא כדין פרטי כרטיס חיוב השייך לאישה שטופלה על ידי אימו ועשה בו שימוש שלא כדין, בכך שביצע באמצעותו עסקאות שונות וניסה לבצע עסקאות נוספות, בסך כולל של כ-23 אלף שקלים. בחלק מהמקרים, איים הנאשם על מתלוננים ואף ניסה להניע מתלונן שלא יתלונן נגדו.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

בבקשת המעצר צוין, כי עסקינן בנאשם אשר פעל באופן שיטתי בזדון ובעורמה וניצל באופן ציני את תום ליבם של המתלוננים, עובר לביצוע המרמה ואף לאחר שהמתלוננים גילו כי נפלו קורבן למעשיו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות