בן 17 מהשטחים נאשם: ניסה להימלט מהשוטרים ופצע קשה אדם בן 70

לפי כתב האישום, הנער, השוהה בישראל שלא כחוק, גנב ביחד עם אדם נוסף רכב מצפון ת"א, ובמהלך ניסיונו להימלט מהמקום גרם לתאונה קשה
דניאל בן חמו |
ניידת משטרה זירה ?????? ??? ???? ??? ??? ????? ???? ?????

נער בן 17 תושב שטחים, ללא אישור שהיה, נאשם כי גנב עם אחר רכב מצפון ת"א, נהג בפראות ללא רישיון וגרם לתאונה קשה בה נלכד אדם בן 70 ברכב ונפצע. השבוע הגישה יחידת התביעות בת"א כתב אישום ובקשה לעצור אותו עד תום ההליכים.

לפני כשבועיים, לפנות בוקר התקבל במשטרת ישראל דיווח על גניבת רכב מרחוב רקנאטי בצפון ת"א. על פי החשד, ניסו החשוד ואחר שהיה עימו לגנוב את הרכב. החשודים ניפצו את חלון הרכב, פתחו את הדלת, הניעו את הרכב, והחשוד, תושב שטחים (אזור חברון) בן 17 אשר על פי החשד נכנס לישראל שלא כחוק, נהג בו ללא רישיון וביטוח לכיוון כביש 5 מזרחה.

נסיעה ללא ביטוח

השוטרים שהגיעו למקום הצליחו לאחר סריקות ופעולות לאתר את הרכב ולבצע חסימה. על פי החשד, בתגובה לסימון השוטר לעצור, הגביר החשוד את מהירות הנסיעה , כשהוא נוהג באופן פרוע עד שאיבד שליטה והתנגש ברכב אחר בחוזקה. כתוצאה מכך, נפצעו החשוד ונהג של הרכב בו התנגש, אשר נלכד פצוע ברכב וחולץ רק לאחר 20 דקות. הנהג בן ה70, פונה לבית חולים בילנסון, שם אושפז למספר ימים כשהוא סובל משברים רבים בצלעות, בגב ובבית החזה. כמו כן נגרם נזק משמעותי לרכבים.

למרות פציעתו, שבר בעצם בית החזה ירד החשוד מהרכב ונמלט רגלית עד שנעצר ע"י השוטרים שרדפו אחריו, והועבר לחקירה בתחנת ת"א צפון.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט ועם סיומה של חקירה מהירה השבוע הגישה נגדו יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ת"א כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בעבירות שהייה בלתי חוקית, גניבת רכב, חבלה ברכב במזיד, נהיגה ללא רישיון וללא ביטוח, נהיגה בקלות ראש, הפרעה לשוטר וחבלה של ממש.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות