הפסיכותרפיסט יריב כהן הורשע בביצוע עבירות מין במטופלות

כהן, 52 מאבן יהודה, הורשע על פי הודאתו בשורה של עבירות מין שביצע ב-10 מטופלות, תוך שהוא טוען בפניהן כי מדובר בחלק אינטגרלי מהטיפול בהן
רונן לוי |
הפסיכותרפיסט יריב כהן, הנאשם בביצוע עבירות מין במטופלות, בדיון בביהמ"ש, דצמבר 2022. צילום: פלאש 90

בית המשפט המחוזי מרכז הרשיע על פי הודאתו, את הפסיכותרפיסט יריב כהן, 52 מאבן יהודה, בשורה של עבירות מין אותן ביצע בעשר מהמטופלות שלו, תוך מצג שווא כי מדובר בחלק אינטגרלי מן הטיפול.

כהן הודה והורשע בכתב אישום מתוקן, לפיו בין השנים 2017-2022 עסק כהן כמטפל "בפסיכותרפיה גופנית" – טיפול במשברים, מצוקות נפשיות והפרעות רגשיות בעזרת טיפול שיחתי המשלב טכניקות מגע גופני. במסגרת הטיפולים, ביצע מעשים מיניים בעשר מטופלות, וכלפי שלוש מהן, ביצע גם מעשי אינוס ומעשי סדום, כל זאת באמתלה שהדבר מהווה חלק מטיפול.

הפרקליטות תבקש: 15 שנות מאסר

כהן נהג לרכוש את אמון המטופלות בעורמה, ניהל איתן שיחות בעלות אופי מיני במהלכן שיתף מניסיונו המיני האישי ובפרטים אודות חיי המין של מטופלות אחרות. במהלך טיפולי הגוף, ביצע במטופלות מעשיים מיניים, תוך ניצול החולשות שחשפו בפניו במהלך הטיפולים ותוך הצגת מצג כוזב לפיו המגע באיברים אלו הכרחי למתן מזור לבעיותיהן.

כתב האישום המקורי כלל שמונה מתלוננות, ולאחר מכן תוקן פעמיים כאשר נוספו שתי מתלוננות נוספות.

כתב האישום המתוקן בו הודה והורשע כהן, כולל עשרה אישומים כנגד עשר מתלוננות – אישומים בגין אינוס ומעשי סדום בשלוש מן המטופלות, ואישומים בגין מעשים מגונים ללא הסכמה ובמרמה, בכל עשר המתלוננות.

בשלבים הבאים יישמעו הטיעונים לעונש, כאשר הפרקליטות צפויה לעתור לעונש 15 שנות מאסר.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות