אישום: עבריין מין מורשע הפר צו פיקוח ותקף מינית קטין

אשר שלום גאנצפריעהד נאשם כי למרות הצו, שהוצא בשל הרשעות קודמות בעבירות מין, הוא הגיע לבית כנסת בבני ברק וביצע מעשים מגונים בנער
דניאל בן חמו |
המנוחה ביקשה שיהיה שיעור תורה כל ערב. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה shutterstock

לבית משפט השלום בת"א הוגש כתב אישום נגד עבריין מין מורשע, אשר שלום גאנצפריעהד, בן 51, מבני ברק, שהפר צו פיקוח וביצע מעשים מגונים בקטין בן 15 בבית כנסת בשבת.

בהתאם לכתב האישום, פגש הנאשם בקטין בבית הכנסת לא בעיר מגוריו, שוחח איתו והציע לו בין היתר לממן את לימודיו בישיבה. זאת בניגוד לצו שהוטל עליו מכוח חוק הגנה על הציבור מפני ביצוע עבירות מין, האוסר עליו יצירת קשר והתחברות עם קטינים.

הקטין, שלא חש בנח, פנה לקומה השניה בבית הכנסת, אך הנאשם עלה בעקבותיו וביצע בו מעשים מגונים. בשבת נוספת, פנה הנאשם שוב לקטין, ביקש שיוריד את מקטורן חליפתו, אך הקטין המבוהל סירב, השיב שהוא ממהר וברח לביתו.

"סכנה לציבור"

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של מעשים מגונים והפרת צו פיקוח. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

בבקשת המעצר צוין, כי קשה להפריז במסוכנותו של הנאשם, אשר אינו חדל מלפגוע בקטינים, משך שנים רבות, כשמדובר בתיק זה בקטין התרי עשר בו פגע הנאשם, אשר כל מגבלה המוטלת עליו אינה מרתיעה אותו מלשוב ולפגוע.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות