הוארך ב-6 ימים מעצרו של החשוד בתקיפה מינית של יצאניות

לטענת המשטרה אברהם פרלמוטר, תושב בת ים, פיתה יצאניות ודרות רחוב למפגשים איתו, שם סיפק להן סמים ולאחר שאיבדו את הכרתן תקף אותן
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

שופטת בית משפט השלום בתל אביב, אביטל אמסלם גלבוע, האריכה בשישה ימים נוספים את מעצר של אברהם פרלמוטר החשוד שביזה וביצע עבירות מין בדרות רחוב ויצאניות לאחר שסימם אותן.

בבית המשפט טען נציג המשטרה כי פרלמוטר, תושב בני ברק בתקופה האחרונה ביצע עבירות חמורות ומספר רב של עבירות מין חמורות בנשים רבות. לאחר שפיתה את הקורבנות למפגשים איתו בכתובות שלו, שם סיפק להן סמים, הביא לאיבוד הכרתן, ולאחר מכן ביצע בהן את זממו. בהיותן מחוסרות הכרה, ביצע בהן עבירות מין חמורות, ביניהן אינוס, מעשים מגונים וגילוח שיער ראשן.

‏עוד הוסיף נציג משטרה כי קיימות פעולות רבות לביצוע. ״מדובר בחשוד מסוכן, גם בעת מעצרו הוא איים על צוות השוטרים שהיו איתו, ניסה להעלים ראיות ולשבש חקירה״, אמר נציג המשטרה.

"הן סחטו אותי"

מנגד הסניגור עורך דין עדי קידר אמר שבסופו של דבר ״אנחנו מדברים על אוכלוסייה מוחלשת, שני הצדדים. יש פה היכרות מוקדמת של כל עלובי החיים הללו שמסתובבים סביב אותו מקום סביב תחנה מרכזית שיש פה צריכת סמים מסיבית של כל המעורבים״.

‏השופטת אמסלם שהאריכה את מעצרו בשישה ימים ציינה בהחלטתה כי החשד הסביר עולה ממספר עדויות אשר
מלמדות כולן על אירועים דומים בנסיבות דומות, ״החשד הסביר נסמך על עדויות של הקורבנות אך גם של נוספים וחומרי חקירה נוספים שהוצגו לי בדוח הסודי ובתיק החקירה מחזקים חשד זה החשוד אינו מכחיש כי קיים יחסי מין עם הנשים, לא כולן הוטחו בחשוד בחקירתו, והוא קשר עצמו לחלק מהן וטען כי צרך מהן שירותי מין בתשלום. לטענתו של החשוד, הוא אשר נסחט ואוים על ידי המתלוננות״, כתבה השופטת אמסלם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות