צפו: החשוד שפרץ לפני חודש לרכבו של עדן חסון חזר לפרוץ לרכבים

לפני כחודש נאשם החשוד בפריצה לרכבו של הזמר, אך שוחרר ונראה כי הספיק לשוב לסורו: חקירה של שוטרי יפו בחשד לעבירת התפרצות, אך הוא שוב שוחרר
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה envato

חודש לאחר ששוחרר תושב יפו בן 24, שהואשם בפריצה לרכבו של עדן חסון, חקירה של שוטרי תחנת יפו הובילה למעצרו מחדש בחשד שחזר לסורו ושוב התפרץ לרכב, גם הפעם בית המשפט הורה לשחררו.

ביום שישי שוטרי תחנת יפו עצרו חשוד בפריצה לרכב ברחוב קיבוץ גלויות פעמיים החודש, חשוד אשר נעצר בתחילת יוני על פריצה לרכב ליד בניין פנורמה. כעת במשטרת יפו מתנהלות 3 חקירות של התפרצות לרכב בחודש יוני, בהן הוא חשוד.

החשוד נעצר והובא לחקירה במשטרת יפו, לאחר מכן החשוד הובא לביהמ"ש להארכת מעצר, בדיון החשוד שוחרר ע"י ביהמ"ש בערבות.

‎כזכור לפני חודש עדן חסון שיתף בחשבון האינסטגרם שרכבו נפרץ ונגנב מתוך תיק עם רכוש "עם ערך סנטימנטלי". חסון הבטיח שאם הגנב יחזיר לו את הדברים הוא יסגור את זה מולו בלבד, אולם השוטרים היו יותר נחושים ולאחר שהסתכלו בסרטוני הפריצה, זיהו לכאורה את החשוד, שמוכר להם מעבירות אחרות – ועצרו אותו לחקירה שבסיומה אף הוגש נגדו כתב אישום אולם נקבע שאין ממנו מסוכנות והוא שוחרר ועל פי החשד חזר לסורו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות