איל נוה נגד ידידיה מאיר: פיצוי של 100 אלף שקל או תביעה

במכתב התראה שנשלח למאיר, דורש נווה פיצוי והתנצלות פומבית בתוך 3 ימים בגין הוצאת דיבתו בתוכנית הפטריוטים בערוץ 14: "טענות שקריות ושפלות"
אייל חן |
אילוסטרציה envato

ביום רביעי האחרון התארחה ללי דרעי, שבנה סעדיה יעקב דרעי ז"ל, גיבור ישראל, נפל בעזה, בתוכנית הפטריוטים בערוץ 14. הגברת דרעי הדגישה את החשיבות שבשמירה על אחדות החברה הישראלית והרגעת השיח. ללי דרעי סיפרה כי איל נוה "לא מעז להגיע אלי[ה] לשבעה כי הוא לא בטוח ש[היא] [ת]קבל אותו בזרועות פתוחות" וכי זה כאב לה מאד היות והוא אח עבורה גם אם אינם מסכימים.

ידידיה מאיר שישב באולפן השמיע ביחס לנוה טענות שקריות וטען כי הוא שונא דתיים ועובד בהפחדת נשים שעוטות כיסוי ראש כדי שלא יוכלו להסתובב בגוש דן.

במכתב התראה שיצא היום לידידיה מאיר, דורש נוה פיצוי של 100 אלף בתוך שבוע והתנצלות פומבית בתוך שלושה ימים.

בהתראה לפני תביעה ששלח היום בא כוחו של איל נוה, נכתב: "מדובר בטענות שקריות, שפלות, מנותקות מהמציאות ומשוללות כל יסוד. דבריך הם דברי זדון אשר אינם יכולים לחסות תחת הגנת חופש הביטוי. מרשי מעולם לא כיוון פעילות כלשהי, בוודאי לא פעילות ממומנת, כלפי הציבור הדתי בכלל או כלפי נשים דתיות בפרט, וכל טענה כזו היא שקר עובדתי נפשע".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות