בן 42 חשוד בהספקת סמים ובסרסור נערות לזנות

ביהמ"ש האריך את מעצרו של החשוד, המכחיש את החשדות נגדו: "עיון בחומר החקירה מלמד על קיומו של חשד סביר בעוצמה גבוהה לביצוע העבירות"
רונן לוי |
סחר בסמים קוקאין
סחר בסמים, אילוסטרציה envato

גבר בן 42 מחולון נעצר בחשד שסיפק סמים לנערות, ביצע בהן עבירות מין ואף סירסר בהם. החשוד שהכחיש את החשדות נגדו טען שחברתו בת ה-18 הביאה את חברותיה אליו והם בסך הכל ישבו ודיברו. בית המשפט האריך את מעצרו ב-7 ימים.

מזה כחודש מתנהלת חקירה סמויה במשטרה, לאחר שהגיע מידע על כך שגבר מסרסר בנערות, חלקן מתחת לגיל 14, מבצע בהן עבירות מין ומספק להם סמים. עם הפיכת החקירה אתמול לגלויה, השוטרים עצרו את הגבר בביתו וערכו חיפוש ולאחריו הוא הובא לחקירה במהלכה טען כי לפני כ-4 חודשים הוא עבד כנהג מונית, צעירה כבת 18 עלתה למונית שלו ומאז הם ביחסי חברות קרובים. במהלך התקופה אותה צעירה היתה מביאה נערות ולטענתו הם לא היו עושות כלום עימו ורק יושבים ומדברים.

"רק דיברנו"

בתום החקירה נכלא הגבר והובא לבית משפט השלום בתל אביב, שם סעיפי החשד היו בין השאר הדחת קטין לסמים מסוכנים, מעשה סדום ומעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14, הדחת קטין לזנות, והטרדה מינית, נציג המשטרה רנ"ג משה פויסטרו אמר בדיון כי מדובר בעבירות חמורות ביותר, "מחומר החקירה כי סיפק סמים לקטינות. מחומר החקירה עולה שהוא 'הציע' את הקטינות לקיים יחסי מין עם אחרים וקיבל את הכספים שהקטינות קיבלו ובעת המעצר נתפסו עליו סמים", אמר רנ"ג פויסטרו.

מנגד, הסנגור ביקש לצמצם את ימי המעצר וביקש לדעת האם חברתו של החשוד שהביאה את אותן נערות האם היא נחקרה בעצמה על ידי המשטרה וכן האם יש ראיות לעבירות שהמשטרה טוענת שביצע החשוד.

השופטת ציפורה גילוני, שהאריכה את מעצר החשוד בשבעה ימים, ציינה בהחלטתה כי בהתחשב בחשדות ובהיקף ואופי העבירות בהן נחשד החשוד מצאתי כי קיימת עילת מעצר מסוג מסוכנות. בנוסף, מתעורר גם חשש לשיבוש מהלכי משפט. "עיון בחומר החקירה שנאסף על ידי היחידה החוקרת מלמד על קיומו של חשד סביר בעוצמה גבוהה כנגד החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו, בוודאי ברמה המספקת הנדרשת לשלב זה של ההליך", כתבה השופטת בהחלטתה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות