עדי מזרחי הורשע ברצח במעבר החצייה – ירצה 16 שנות מאסר

בביהמ"ש המחוזי בת"א הוצג הסדר הטיעון המקל אליו הגיעו הפרקליטות ובאי כוחו של מזרחי, שנאשם ברצח יורי וולקוב במעבר חצייה בחולון
רונן לוי |
עדי מזרחי, הנאשם ברצח יורי וולקוב על מעבר חציה בחולון. צילום: פלאש 90

בבית המשפט המחוזי בתל אביב, הוצג הסדר הטיעון המקל אליו הגיעה הפרקליטות עם עדי מזרחי, תושב חולון, הנאשם ברצח יורי וולקוב במעבר חציה בחולון לעיני אשתו ילנה. לפי הסדר הטיעון, מזרחי הורשע ברצח באדישות והפרקליטות תבקש לגזור עליו כ-16 שנות מאסר ולא מאסר עולם, זאת לנוכח קשיים ראייתיים בתיק.

כזכור, על פי כתב האישום המקורי, צעדו יורי וולקוב ז״ל ובת זוגתו ילנה באחד מהרחובות הראשיים בחולון. בעודם חוצים מעבר חצייה באור ירוק, הגיע מזרחי למקום רכוב על אופנוע במהירות גבוהה, נסע על מעבר החציה ונעצר לאחריו, זאת למרות שבכיוון נסיעתו היה רמזור אדום. משהבחינה ילנה, כי מזרחי רכב על האופנוע באופן המסכן הולכי רגל, צילמה אותו באמצעות מכשיר הטלפון הסלולרי וביקשה להמשיך בדרכה, כשבשלב זה נפרדה גם מהמנוח שפנה לכיוון אחר.

נפטר בבית החולים

מזרחי, שהבחין שצולם על ידי ילנה, נסע בעקבותיה ומשהתקרב אליה, חסם את דרכה ודרש ממנה באופן מאיים שתמחק את התמונה שצילמה. בשלב זה, הבחין המנוח במתרחש הגיע למקום ושאל את מזרחי "מה קרה? מה קרה?". המנוח נעמד בין ילנה למזרחי, שב ושאל אותו: "מה אתה רוצה?" וביקש ממנו להמשיך לנסוע.

בתגובה, שלף מזרחי מבין בגדיו חפץ חד ודקר עמו את המנוח בליבו בכוונה להמיתו. מיד לאחר מכן, נמלט מזרחי מהמקום כשהוא רוכב על אופנועו במהירות. בעקבות האירוע המנוח צעד מספר צעדים, התמוטט על אי תנועה והובהל לבי"ח תוך מאמצי החייאה. כעבור כשעה נקבע מותו של וולקוב כתוצאה מהלם בעקבות פצע דקירה בלב.

במהלך המשפט מזרחי הכחיש את המיוחס לו ומאחר והיו קשיים ראייתים בהוכחה שאכן הדקירה גרמה למותו הסכימו בפרקליטות להסתפק בסעיף מופחת של רצח באדישות והסתפקו במקסימום 16 שנות מאסר. כעת הרכב השופטים הרשיע את מזרחי ולאחר הטיעונים לעונש נדע באם בית המשפט יקבל את העונש המוסכם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות