3 נאשמים בסיוע לנאשם ברצח: "טשטשו ראיות"

9 חודשים לאחר הרצח האלים של יורי וולקוב על מעבר החציה בחולון הגישה המדינה כתבי אישום נגד מי שע"פ החשד סייעו לעדי מזרחי בהימלטות מרשויות החוק
רונן לוי |
עדי מזרחי, הנאשם ברצח יורי וולקוב על מעבר חציה בחולון. צילום: פלאש 90

לבית משפט השלום בתל אביב הוגשו כתבי אישום כנגד מוסטפא אבו סייף, בן 24, עדין עכילה, בן 23 ונתי שריפוב בן 26, ולפיו הם ניסו לסייע לעדי מזרחי להימלט מעונש, ביודעם שרצח את יורי וולקוב ז"ל.

מכתבי האישום שהוגשו נגד השלושה עולה, כי מוסטפא ושריפוב הגיעו לאחר הרצח לביתו של עדי מזרחי ויחד עמו תכננו לטשטש את הסימנים המיוחדים שהיו על האופנוע בו השתמש עדי מזרחי בסמוך לרצח.

שריפוב הביא לביתו של מזרחי טרפנטין וכמו כן סיפק לו טלפון נייד חלופי. אבו סייף ועכילה היו מעורבים למחרת הרצח בהעלמת האופנוע של עדי מזרחי מביתו.

כתבי האישום מייחסים לאבו סייף, לעכילה ולשריפוב עבירה של מסייע לאחר מעשה.

כזכור בחודש דצמבר האחרון, סערה המדינה, לאחר שעדי מזרחי, רצח יורי וולקוב בדקירה לאחר ויכוח סתמי בכביש. מזרחי על פי כתב האישום, הגיע כשהוא רכוב על קטנוע במהירות גבוהה ברחוב אילת בחולון.

הוא נסע על מעבר חציה ונעצר לאחריו, זאת למרות שבכיוון נסיעתו היה רמזור אדום.

משהבחינה בת זוגו של וולקוב, כי מזרחי רכב על האופנוע באופן שמסכן הולכי רגל, צילמה אותו באמצעות הטלפון הנייד, מזרחי שהבחין בכך חזר אחורה דרש ממנה את הטלפון, וכאשר בן זוגה, יורי וולקוב, התערב, הוא שלף סכין ודקר אותו בלב.

מזרחי נמלט מהמקום, וכאשר למחרת כשהשוטרים הגיעו אל ביתו בג'סי כהן הם הותקפו ע"י כלבו, וירו בו. במהלך הירי נפצעה באורח קל בת זוגו של מזרחי, שהייתה במקום.


עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות