בן 26 מלוד נאשם בעבירות מין בקטינות בגינה ציבורית

הצעיר, יונס לדאוי, נאשם כי פנה לילדות כבנות 10 ששיחקו בגינה, ליטף אותן וניסה לנשקן. הפרקליטות מבקשת להותירו במעצר עד תום ההליכים
אייל חן |
גינה ציבורית, ארכיון. צילום: פלאש 90
גינה ציבורית. צילום ארכיון: פלאש 90

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום כנגד יונס לדאוי, צעיר בן 26, תושב לוד, בגין מעשים מגונים בקטינה שטרם מלאו לה 14, אותם ביצע, לפי המיוחס לו, בשתי קטינות כבנות 10 בהן פגש בגן שעשועים בעיר.

על פי כתב האישום, הנאשם הבחין בשתי הקטינות שעה ששיחקו בגן שעשועים בעיר לוד. הנאשם פנה לקטינות והציע להן להתלוות אליו למשחק "מחבואים" במבנה סמוך המשמש לפעילות של תנועת נוער. במהלך המשחק, בכל פעם שאחת הקטינות שימשה כ"סופרת", ביצע את המעשים בקטינה השנייה אשר התחבאה עימו.

כאשר התחבא עם אחת הקטינות, החל לנשק אותה על מצחה ועל שפתיה תוך שאומר לה "אני מתייחס אלייך כאחותי". הקטינה השיבה שהיא לא אוהבת את מעשיו וביקשה שיתרחק ממנה.

"איזה ילדה טעימה את"

כאשר התחבא עם הקטינה השנייה, החל ללטף את פניה והחדיר את אצבעו לפיה תוך שהוא מניע את אצבעו בתוך פיה מספר פעמים בעודו אומר "איזה ילדה טעימה זאת". הקטינה החלה לרעוד, הרחיקה את ידו של הנאשם וביקשה ממנו לחדול ממעשיו.

בסבב נוסף של המשחק, עת התחבא עימה, אחז בחוזקה בצווארה והחל לנשק אותה על שפתיה תוך שהוא דוחף את לשונו בין שפתיה. הקטינה הצליחה להרחיק את הנאשם מפיה, ובאותה העת איתרה הקטינה האחרת את מחבואם והמשחק הסתיים. מיד לאחר מכן ביקש הנאשם לשחק שוב בפעם האחרונה ולנשק אותה פעם נוספת, אך היא סירבה ויחד עם חברתה הן נמלטו בריצה מהמבנה.

בגין מעשיו האמורים נאשם לדאוי בריבוי עבירות של מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 14 שנים ובניסיון למעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 14 שנים, במקביל, הוגשה בקשה למעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים נגדו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות