אישום: ביצע מעשה מגונה בבת 13

פרקליטות ירושלים הגישה לביהמ"ש המחוזי בעיר כתב אישום נגד וליד חטיב, 57, ולפיו ביצע את המעשה בעת שהנערה שיחקה עם אחיה בפארק
אילוסטרציה envato

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד וליד חטיב, בן 57, בגין מעשה מגונה בנסיבות מחמירות של ילדה בת 13 ששיחקה בפארק ביחד עם אחיה בן ה-6. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים.

על פי כתב האישום, לפני כחודש, שיחקו אח ואחות באזור המזרקה בפארק גוננים בירושלים. הנאשם, אשר שהה בפארק במסגרת עבודתו, הגיע אליהם והחל לשוחח עם הילדה בת ה-13, כעבור מספר שניות הוא נעמד מאחוריה והחל למשש אותה ולחבק אותה למרות בקשתה כי יפסיק ואף שדחפה את ידיו ממנה.

חשב שאין במקום מצלמות

למרות סירובה, הנאשם הגיע מאחורי הילדה, התכופף לעברה מישש את כתפיה ואז הניח את ידיו על חזה של המתלוננת, מעל לבגדיה, והחל למששה. בתגובה לכך, המתלוננת דחפה את ידיו של הנאשם. כעבור שניות ספורות החזיר הנאשם את ידיו ומישש את חזה של המתלוננת מעל לבגדיה.

המתלוננת דחפה את ידיו של הנאשם בשנית. הנאשם התרחק מעט והתיישב על ספסל בקרבת מקום. בהמשך, התרחקו הקטינה ואחיה מאזור המזרקה והנאשם בא בעקבותיהם והוביל את הקטינה חזרה לאזור המזרקה בטענה כי במקום אליו הלכה יש מצלמות.

כאשר חזרו לאזור המזרקה הוא הרים אותה על שפת המזרקה וחיבק אותה. היא קמה ממקומה, התרחקה ממנו והוא עזב את המקום.

הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו וציינה כי קיים חשש סביר כי הנאשם יתחמק מהליכי השפיטה. מחומר הראיות עולה כי המשיב נמנע מלהיכנס לישראל למשך מספר ימים ביודעו כי הוא דרוש חקירה, וכן עולה כי את מעשיו ביצע באזור משום שהוא סבר שאין בו מצלמות.

תושב ירושלים נאשם בעבירות מין בקטינה

בשבוע שעבר הגישה פרקליטות מחוז מרכז לבית משפט השלום ברמלה כתב אישום כנגד יוסף גבאי, תושב ירושלים, בגין עבירות מין שביצע בקטינה.

על פי כתב האישום, בחודש אפריל השנה פנה הנאשם לקטינה באמצעות אפליקציית "אינסטגרם", שאל לגילה, שלח לה תמונות בעלות תכנים מיניים והציע לה לקיים עימו יחסי מין תמורת תשלום. בהמשך ובשתי הזדמנויות שונות, פגש את הקטינה וביצע בה עבירות מין.

לאחר המפגש השני, פנתה הקטינה לנאשם ויידעה אותו כי בכוונתה להגיש תלונה במשטרה כנגדו. בתגובה השיב לה הנאשם כי הוא מחזיק בידיו סרטון שלה וכתב לה: "עכשיו אני שולח, חכי". הנאשם ניצל את גילה וזמינותה של הקטינה על מנת לבצע בה עבירות מין, מספר פעמים.

עם הגשת כתב האישום הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בית המשפט אסר לפרסם את פרטי כתב האישום המלאים.

_________________________________________________________

עו”ד אלכסנדר וסרמן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות