עו"ד שייעצה ל"וולט" חשודה במעורבות בעבירות המס בחברה

אייל חן |
שליח וולט
שליח וולט (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה). צילום: פלאש 90

בית משפט השלום בראשון לציון התיר לפרסם כי עו"ד ורו"ח טלי עזריאל חשודה במעורבות בעבירות מס שבוצעו לכאורה בחברת המשלוחים "וולט" בשנים 2021 – 2023. בשבוע שעבר שוחררה החשודה בתנאים מגבילים, ובמעמד זה ניתן צו איסור פרסום על שמה למשך 48 שעות.

בבקשה שהוגשה לבית המשפט על ידי חקירות מכס ומע"מ תל אביב והמרכז צוין כי עו"ד ורו"ח עזריאל נתנה שירותי ייעוץ ל"וולט" בשנים שבהן בוצעו העבירות לכאורה, תחילה כשותפה במשרד עורכי הדין "הרצוג, פוקס, נאמן" ולאחר מכן כשותפה במשרד רואי החשבון PWC.

חשד לקיזוז חשבוניות פיקטיביות

עוד צוין בבקשה כי במסגרת חקירה שמנהלת רשות המסים באמצעות חקירות מכס ומע"מ תל-אביב והמרכז בחשד לעבירות על חוק מע"מ וקיזוז חשבוניות פיקטיביות בענף המשלוחים, עלה החשד כי מאז ינואר 2021 קיזזה חברת "וולט" חשבוניות החשודות כפיקטיביות על שם חברת "תלוש לעצמאי" בהיקף של מאות מיליוני שקל במעורבותה של עו"ד ורו"ח עזריאל.

על פי ממצאי החקירה עד עתה עולה החשד כי סכום חשבוניות המס החשודות כפיקטיביות שקוזזו מסתכם לכל הפחות בערך של כ-230 מיליון שקל עסקאות, שהמס בגינן כ-33.5 מיליון שקל. במקביל, קיים חשד לכאורה לעבירות מס נוספות בחברת "וולט".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות