אב מהמרכז נאשם באונס בנותיו

כתב האישום שהוגש נגד האב ,58, לביהמ"ש המחוזי בת"א מתאר כיצד הוא ביצע בבנות הקטינות עבירות מין במשך שנים ארוכות: "דחפים מיניים בלתי מרוסנים"
אייל חן |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בת"א הוגש כתב אישום נגד תושב המרכז, בן 58, אשר ביצע עבירות מין כלפי בנותיו הקטינות במשך שנים ארוכות. כתב האישום ייחס לנאשם 3 אישומים בגין ביצוע ריבוי עבירות של אינוס קטינה בת משפחה, נסיון אינוס בבת משפחה קטינה, ריבוי עבירות מעשה סדום, מעשה מגונה ושיבוש מהלכי משפט.

בהתאם לכתב האישום, הנאשם פגע מינית בקטינות לעיתים בתדירות יומיומית, ביצע בהן מעשי סדום ומעשים מגונים רבים, שלא בהסכמתן החופשית, תוך הפעלת כח, אמצעי לחץ ואיומים. בנוסף, בעל הנאשם את הקטינות. הנאשם פגע בקטינות בכל מקום ובכל עת שעלה בידו, כשהן היו בביתן, בביתו או בחופשות יחד עמו, בבית מלון או באוהל בו לנו יחד. הנאשם אף נהג להראות לקטינות סרטים בעלי תוכן פורנוגרפי ולהורות להן לבצע עמו את המעשים המיניים הנראים בסרטים.

פגיעה מתמשכת

משנודע לנאשם כי מעשיו נחשפו, עזב את כתובותיו המוכרות ומשפחתו ונמלט על מנת למנוע חקירה פלילית, עד שנעצר, כעבור כחודש וחצי. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

בבקשת המעצר צוין, כי הנאשם ניצל באופן נבזי ומכוער את אהבתן ואת האמון המוחלט שנתנו בו הקטינות, ועשה בהן שימוש ככלי שרת למאווייו המיניים החולניים. המעשים המיניים הקשים המיוחסים לנאשם בכתב האישום כלפי הקטינות, עוד בטרם מלאו להן ארבע עשרה ועד לאחרונה, מצביעים על דחפים מיניים בלתי מרוסנים, היעדר עכבות למימוש דחפים אלו, וחוסר מוחלט באמפתיה כלפי הקטינות בהן המשיך לפגוע על אף התנגדותן, כאבן ופגיעתן הנפשית.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות