מדוע הלקוח שבר בקבוק בירה על ראשה של מוכרת בקיוסק?

לפי כתב האישום שהוגש נגד תושב ראשל"צ, 36, הוא ביקש מהמוכרת שתטעין עבורו את מכשיר הטאבלט, ומשסירבה תקף אותה וגרם לה לחבלות: "אני שוחט אותך"
גילי סיוון-כהן |
היכה עובד ניקיון: אילוסטרציה של אגרוף
אילוסטרציה

לבית המשפט הוגש כתב אישום נגד תושב ראשון לציון, בן 36, שהגיע לקיוסק בראשון לציון וכאשר המוכרת לא הסכימה להטעין את הטאבלט שלו, הוא קילל ואיים עליה וכעבור שעה חזר למקום מצויד בבקבוק בירה והטיח אותו בחוזקה בראשה של המתלוננת שנחבלה ונזקקה לטיפול בבית חולים.

על פי כתב האישום, שהגישה יחידת התביעות שלוחת מעצרים שפלה, המוכרת, בת 61, עבדה בקיוסק כאשר לפני שבוע הגיע הנאשם למקום כשהוא תחת השפעת אלכוהול ובקבוק בירה בידו וביקש שתטעין לו את הטאבלט שלו כאשר היא סירבה הוא עזב את המקום אך שב ובין הנאשם למתלוננת החל וויכוח על רקע העובדה כי לטענת הנאשם היא גנבה לו את הטאבלט.

בעקבות כך הנאשם צלצל למוקד 100 ואמר למוקדן: "תשמע תשמע וואלה לפני אני עושה בלאגן, לפני אתם תבואו עלי יותר מהר ממה שאתה אומר לי אחי, אז אני חותך אז אתה מבין אח שלי, לפני אני מפרק אותה, מפרק את המוכרת וכל העיר. אני מפרק אותה אחי ואל תבואו תבואו… לפני אני מפרק אותה לפני אני מפרק אותה וואלה שולח אותה לבית חולים אחר תבואו… נו מה אתה מסתלבט אחי מה אתה מושך זמן רק תבואו אחי וואלה לפני אני מפרק אותה…".

"תבואו לפני שאני מפרק אותה"

הנאשם ניתק את השיחה וצילצל שוב למוקד 100 הפעם אמר למוקדנית שענתה: "וואלה תשמעי וואלה לפני אני שוחט את האישה אני שוחט אותה… לפני אני שוחט שחיטה וואלה… הנה היא פה לידי אני שוחט אותה."… אז ניתק הנאשם את השיחה פנה אל המתלוננת ואמר לה: "היום את מתה, היום את מתה" שהוא שובר מדפים במקום.

בחלוף כשעה שב הנאשם למקום כשהוא מצויד בבקבוק בירה העשוי זכוכית ותוך כדי שהמתלוננת הוציאה שקיות אשפה, וללא כל התגרות מצדה, ניפץ הנאשם בעוצמה את הבקבוק על ראשה ואוזנה של המתלוננת אשר הסתחררה ונפלה ארצה.

הנאשם נמלט מהמקום ושניים אחרים אשר נכחו במקום דלקו אחריו עד לתפיסתו ולהגעת שוטרים למקום. כעת הוגש נגדו כתב אישום המייחס לו פציעה שהעבריין מזויין, איומים והיזק לרכוש במזיד.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות