נהג בחברת הסעות נאשם בגניבת נשק צה"לי

עימאד דראג'ה, 31 מערד, שימש כנהג בחברת הסעות המספקת שירותים לצבא ונאשם כי גנב נשק ששכח חייל בדרכו למטווח והסתיר אותו
דניאל בן חמו |
נשקים. צילום: עבד רחים ח'טיב, פלאש 90

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד עימאד דרארג'ה, 31 מערד, נהג בחברת הסעות שגנב נשק שנשכח ברכב בו הסיע חיילים למטווח.

מכתב האישום עולה כי דרארג'ה שימש כנהג בחברת הסעות המספקת שירותים לצה"ל. במסגרת תפקידו לפני כשבועיים הסיע דרארג'ה חיילים למטווח. מספר דקות לאחר שהחיילים ירדו מההסעה התברר כי אחד מהנשקים נשכח על הרכב. לאור האמור, התקשר מפקד המחלקה אל דרארג'ה וביקש שישוב למטווח על מנת שהחייל יוכל לקחת את נשקו, במענה השיב דרארג'ה כי תכף ישוב לבסיס. למרות האמור, בסמוך לאחר השיחה עצר דרארג'ה את הרכב נטל את הנשק והסתירו תחת לשיח בסמוך למקום עצירתו.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה הפרקליטות: "מעשיו של המשיב מלמדים על מסוכנותו לביטחון הציבור, המשיב ניצל את העובדה שהנשק נשכח בטיולית וגנב אותו".

לדרארג'ה יוחסו עבירות של גניבה בנסיבות מחמירות ונשיאה והובלה של נשק, לאחר שבנוסף לנשק החזיק ברכב ההסעות כ 1,150 כדורים המתאימים לנשק.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות