יעקב בן אברהם הורשע ברצח אשתו: "אכזריות מיוחדת"

ביהמ"ש המחוזי בת"א הרשיע בן את בן אברהם ברצח אשתו יעל בן אברהם ז"ל בנסיבות מחמירות ובאכזריות מיוחדת סביב ויכוח על חלוקת רכוש בגירושין
אייל חן |
יעקב בן אברהם בדיון בעניינו בשנת 2022. צילום: פלאש 90

הרכב שופטי בית המשפט המחוזי בתל אביב, יוסי טופף, עודד מאור ומעין בן ארי הרשיעו את יעקב בן אברהם, 72, ברצח אשתו, יעל בן אברהם ז"ל, בנסיבות מחמירות של אכזריות מיוחדת, בשנת 2022. כמו כן, הורשע בן אברהם גם בעבירה של שיבוש מהלכי משפט.

כזכור, מכתב האישום עלה כי לאחר שהתפתח בין השניים ויכוח סביב חלוקת הרכוש המתוכננת לאחר שיתגרשו, לקח בן אברהם סכין דקר וחתך את המנוחה במקומות שונים בגופה עד שהסכין נשברה. בעודה מדממת, ניסתה המנוחה להימלט מהסלון לכיוון דלת הכניסה לדירה, אז נטל בן אברהם סכין נוספת והמשיך לדקור ולחתוך אותה באמצעות הסכין השנייה, עד שהתמוטטה ונפלה בפתח הדירה.

במהלך המשפט הסתייגה הפרקליטות מחוות הדעת של הפסיכיאטר המחוזי שקבעה שהנאשם אינו כשיר לעמוד לדין. לאור כך, בקשה הפרקליטות, לחקור את הפסיכיאטר בבית המשפט. בהמשך לבקשה זאת, הורה בית המשפט על מינוי ועדה שלושה פסיכיאטרים אשר קבעו כי בן יעקב כשיר לעמוד לדין. בהחלטתם, התייחסו השופטים לאכזריות מעשיו של בן אברהם ולחומרה היתרה של רצח בתוך המשפחה, ובתוך כך רצח בנות זוג.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות