מפקד יחידת הונאה לשעבר נאשם בתיעוד נשים בשירותים

לפי כתב האישום שהוגש נגד אורן בן משה, הוא התקין אמצעי תיעוד ומעקבים משטרתיים בתאי השירותים בתחנה ותיעד את הנשים בתדירות יומית
רונן לוי |
עו"ד יוני ג'ורנו
שוטר, ארכיון.

לבית משפט השלום בראשון לציון, הוגש כתב אישום כנגד אורן בן משה, מפקד יחידת "הונאה מרכז" לשעבר במשטרת ישראל, לאחר שתיעד עשרות נשים עירומות בעת שהן עושות שימוש בתאי השירותים ביחידה.

מכתב האישום עלה כי במספר רב של הזדמנויות, תיעד בן משה בסתר, באמצעות אמצעי תיעוד ומעקב משטרתי שהתקין, עשרות נשים בעירום, בעודן עושות את צרכיהן. בהמשך, לאור תקלה במכשיר שהתקין, ביקש בן משה מנציגי המשטרה מכשיר תיעוד נוסף, בטענה שהוא זקוק לו לטובת חקירה מתנהלת, והתקינו בתא השירותים. בן משה נטל את מכשירי התיעוד מהתא בתדירות יומית והוריד את הסרטונים למחשב שלו.

"עדכן" את מח"ש

נוסף על כך, נהג בן משה להיכנס לתאי השירותים ולצלם בחשאי באמצעות מכשיר הטלפון הנייד שלו נשים שונות בעודן מתפנות בשירותים. כך למשל, בשעות אחר הצהריים, כאשר ניגשה אחת השוטרות אל התא, נכנס בן משה לתא הסמוך וצילם אותה באמצעות הטלפון הנייד שלו מבעד לחוצץ שבין התאים. לאחר שהשוטרת הבחינה בזוג ידיים מבעד לחוצץ ויצאה נסערת מהשירותים, ניגשה אל בן משה ותיארה בפניו את שקרה. בן משה הרגיע את השוטרת והבטיח לה כי ידווח על שקרה, תוך שהורה לה שלא לשוחח על האירוע עם אנשים אחרים.

בהמשך, לאחר שסיימה אחת השוטרות להתפנות, נחשף בפניה אחד ממכשירי התיעוד שהתקין בן משה. השוטרת נכנסה למשרדו של בן משה, יחד עם שוטרת אחרת, מסרה לו את המכשיר ועדכנה אותו בעניין. בן משה הורה לשוטרות שלא לדבר על חשיפת המכשיר ואמר כי יטפל באירוע. מיד לאחר מכן, ניגש בן משה לשוטרות פעם נוספת ואמר להן בכזב כי עדכן את המחלקה לחקירות שוטרים ושאלו שולחים חוקר ליחידה. לאחר מכן כאשר נשאל על ידי אחת השוטרות לגבי החקירה, פירט בפניה בכזב פעולות חקירה שלכאורה מבוצעות על ידי מח"ש ביחידה, והורה לה שלא לדבר על חשיפת המכשיר.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות