השוטרת תובעת עצורים: "קראו לי לסבית"

תביעה לשון הרע חריגה הוגשה ע"י שוטרת מתחנת פ"ת שטוענת כי לפני כ-3 שנים במהלך מעצרם חשפו העצורים את איברם מינם בפניה וכינו אותה בשמות גנאי
גילי סיוון-כהן |
עו"ד יוני ג'ורנו
שוטר, ארכיון.

לבית משפט השלום בנתניה הגישה שוטרת מתחנת פתח תקווה, רות קשטיאן תביעת לשון הרע נגד שני צעירים, שלפני שלוש שנים נעצרו ובמהלך שהותם בתחנת המשטרה חשפו בפניה את איבר מינם ואף כינו אותה לסבית.

הכל החל לפני כשלוש שנים, כאשר לפנות בוקר, התקבל אירוע במוקד המשטרה על מטרד לציבור בעיר פתח תקווה, כאשר המדווח הוא סייר התחנה אשר היה באותה עת בכביש 40, בזמן שעמד ברמזור אדום צעקו לו הנתבעים: ״סע ישר בן זונה יא מניאייק. השוטר יצא אל הנתבעים וביקש כי ידברו בצורה יפה. בתגובה נאמר לו: "למה מי אתם יא מנאייק בני זונות", הפעם הפעיל השוטר את מצלמת הגוף שעונד על דש חולצתו, והודיע ליושבי הרכב כי הם מעוכבים לתחנה, כשהוכנסו הנתבעים לתא העצורים בתחנת פתח תקווה, החל אחד מהם לצעוק ולקלל בקול רם: "יא בן זונה, אנחנו שמים עליך זין".

בהמשך השניים נעצרו וכשנכנסה התובעת לתא העצורים, הנתבע הוציא את איבר מינו מולה ואמר שוב: "שם עליכם זין" וחברו אמר לשוטרת: ״אני גבר אחושרמוטה, הינה תראי כמה גדול יש לי' והוריד את מכנסיו ותחתוניו כלפי מטה, חשף את איבר מינו וכיוון לעברה.

"אני גבר אחושרמוטה"

לאחר מכן פנה אליה החבר ואמר: "לכי לחברה שלך שמחכה לך בבית"… והעצור השני אמר לה: "אם לא אתבע אותך ואת החברה הלסבית שלך.. תרשמי שאמרתי שאת לסבית שישמעו במצלמות… במקום להיות גברית, את נגררת אחרי המוצץ הזה..", כעבור כשעתיים אמר העצור: "אם לא תיקחו אותי להשתין, אני מוציא את הזין מול השוטרת". ואחז במכנסיו באזור איבר המין״.

הורשעו בהסדר טיעון

השניים נחקרו בתחנת המשטרה, הנתבע נשאל בחקירתו האם היה שיכור ובתשובתו ענה: "הייתי בראש טוב, אבל ידעתי מה אני עושה ואיפה אני נמצא״, כשנשאל האם ראה את חברו חושף את איבר מינו לעבר התובעת, השיב בשלילה, גם כאשר נאמר לו כי הכל מתועד, הכחיש הנתבע את המיוחס לחברו. גם בהמשך השניים המשיכו להוריד את המכנסיים ולחשוף את איבר מינם לעבר השוטרת.

לפני שנה וחצי הוגש כתב אישום המייחס לאחד מהם הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, ולנאשם השני מעשה מגונה וכן הטרדה מינית. התביעות הגיעו להסדר טיעון והוגש כתב אישום מתוקן המייחס לנאשם 1 את אותה עבירה כמו בכתב האישום הקודם ואילו לנאשם השני התנהגות פסולה במקום ציבורי. על השניים נגזר קנס בסך 1,000 שקלים ועל השני גם פיצוי בסך 1,500 שקלים לתובעת.

כעת כאמור הגישה השוטרת נגד השניים תביעה דיבה בסך 130 אלף שקלים והמשפט יחל בקרוב.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות