בן 23 מפ"ת נאשם: "פרץ לדירה וביצע מעשים מגונים בדיירת"

כתב האישום הוגש נגד ויאצ'סלב טימופייב למחוזי בת"א ולפיו הוא פרץ לדירה, תקף מינית, ושדד באיומי מברג טלפון ומחשבים ניידים שהיו במקום
גילי סיוון-כהן |
מעצר (אילוסטרציה).

לבית המשפט המחוזי בת"א הוגש כתב אישום נגד ויאצ'סלב טימופייב, בן 24 מפתח תקווה, אשר התפרץ לדירת קרקע בת"א, ביצע מעשים מגונים במתלוננת בעודה ישנה במיטתה ושדד את הטלפון הנייד ומחשבים ניידים שהיו בדירה, תוך שהוא תוקף אותה ומאיים לדקור באמצעות מברג.

בהתאם לכתב האישום, שהוגש בתאריך 21.4.24 בשעות הצהריים, התפרץ הנאשם לדירתה של המתלוננת בזמן שהיא ישנה בחדר השינה, תוך שהוא נושא מברג באורך של כ-30 ס"מ. הנאשם גנב מחשב וטלפון הנייד שהיה מתחת לכרית, נשען על מיטתה של המתלוננת וליטף את גבה וישבנה, ללא הסכמתה, בעודה ישנה.

כתוצאה מהמגע, התעוררה המתלוננת בבהלה. אז, שם הנאשם את ידו על פיה של המתלוננת במטרה להשתיקה, ואיים עליה באמצעות המברג אותו כיוון לפניה. המתלוננת ניסתה לברוח, אך הנאשם משך אותה בכוח, הושיב על הרצפה בחדר השינה, היכה אותה והמשיך לאיים עליה באמצעות המברג, במטרה למנוע את בריחתה. המתלוננת נאבקה בנאשם , הצליחה להשתחרר מאחיזתו ונמלטה מהחלון חדר השינה, תוך שהיא צועקת: "משטרה, משטרה". כתוצאה מהקפיצה, נפלה המתלוננת ונחבלה.

הנאשם רדף אחרי המתלוננת יחד עם טלפון נייד ושני מחשבים ששדד, תוך שהוא מניף את המברג לכיוונה ומאיים לדקור אותה.

נמלט מהמשטרה

אזרחים ששהו בקרבת הדירה ושמעו את צעקותיה של המתלוננת, רדפו אחרי הנאשם ברחובות הסמוכים. במהלך המרדף, זרק הנאשם חפצים שונים לעברם ואיים עליהם שיהרוג אותם, זאת גם לאחר שאחד האזרחים שלף אקדח וביקש ממנו לעצור ואחר ריסס לעברו גז פלפל. הנאשם המשיך בהימלטותו עד שנעצר ע"י שוטרי משטרת ישראל.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של שוד בנסיבות מחמירות, מעשה מגונה תוך ניצול מצב המונע מתן הסכמה חופשית, התפרצות למקום מגורים כדי לבצע גניבה או פשע, תקיפה הגורמת חבלה של ממש וריבוי עבירות של איומים.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו, שכן "בהתנהגותו חסרת המעצורים הוכיח הנאשם כי הוא מסוכן לשלום הציבור ורכושו".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות