הסיבה לתקיפה? סירב למכור סיגריות לקטינים

שוטרי תחנת זיכרון יעקב עצרו מספר נערים, בגילאי 16-17, החשודים כי תקפו מוכר בתחנת דלק בבנימינה, וגרמו לפציעתו משום שסירב למכור להם סיגריות
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

שוטרי תחנת זיכרון יעקב פתחו אמש בחקירה עם קבלת דיווח בדבר תקיפה אלימה של מוכר בקיוסק בתחנת דלק בבנימינה ע״י מספר נערים בגילאי 16-17 שתקפו אותו באמצעות אגרופים ובעיטות וגרמו לפציעתו.

עפ"י החשד מוכר בתחנת דלק בבנימינה הותקף על ידי מספר קטינים לאחר שסירב למכור להם סיגריות כי זיהה שהם קטינים.

הקטינים החלו לדפוק על דלתות החנות ולגרום נזק, הם חזרו שוב למקום לאחר מס' שעות והחלו לתקוף אותו יחדיו באגרופים ובעיטות לעבר גופו ופניו ונמלטו מהמקום, חלק מהנערים אף דרשו מהמוכר שנשאר שרוע ופצוע על הארץ את הכסף ובסיום נמלטו.

שוטרי תחנת זיכרון שהגיעו למקום מייד עם קבלת הדיווח, פתחו בסריקות אחר החשודים לצד איסוף ממצאים וכעבור זמן קצר איתרו מספר קטינים בגילאי 16-17 תושבי המרכז שעוכבו לחקירה בתחנת זיכרון יעקב בסיומה נכלאו.

בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית המשפט.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות