בן 17 נאשם בתקיפת שוטר בפטיש

כתב אישום הוגש לביהמ"ש המחוזי בחיפה נגד הקטין, תושב ואדי עארה, המייחס לו מעשה טרור של ניסיון רצח של שוטר בצומת מגידו בתחילת החודש
דנה לווינסקי |
פושע חמוש בפטיש
אילוסטרציה shutterstock

לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד נער בן 17 מאחד הישובים בואדי עארה, בגין מעשה טרור של ניסיון רצח לאחר שתקף שוטר באמצעות פטיש בצומת מגידו. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטים נגדו.

לפי כתב האישום הנאשם החליט לבצע פיגוע במסגרתו ירצח יהודים, זאת כחלק מתפיסתו כי חלה עליו חובת הג'יהאד. ביום 5.4.24, יצא הנאשם מביתו בכדי לבצע פיגוע בעיר עפולה, במסגרתו תכנן לרצוח יהודים רבים עד שייהרג בעצמו על ידי כוחות הבטחון ואף הכין צוואה שבה נכתב ״תנו צדקה בשמי ובקשו מחילה עבורי… ואל תכתבו כלום על קברי״.

במהלך ניסיונו להגיע לעפולה לצורך ביצוע הפיגוע, תושאל בסמוך לצומת מגידו ע"י שוטרים שהבחינו וחשדו בו, אז כשהבין שתוכניתו השתבשה, החליט לממש את הפיגוע כנגד השוטרים, הסתער על אחד מהם עם הפטיש ונורה ע"י שותפו של השוטר המותקף. בהמשך לכך נעצר הנאשם על ידי השוטרים כשהוא בהכרה מלאה ופצוע באורח קל.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות