הסיבה לרצח: גנב בשמים מהסופר פארם

חיים ממן ויצחק צ'צ'שוילי נאשמים בביהמ"ש המחוזי בב"ש כי היכו למוות בחודש שעבר את נור קשקוש, לעיני עוברים ושבים, בעקבות ויכוח שהחל משום שנתפס גונב
דניאל בן חמו |
פס הפרדה משטרתי בזירת רצח
ארכיון

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד חיים ממן ויצחק צ'צ'שוילי בגין רצח בנסיבות מחמירות של נור קשקוש, 24,ב"גן הלוחמים" באשדוד לפני כחודש.

על פי כתב האישום, בעקבות ויכוח וקטטה על רקע בשמים שגנב המנוח מסופר פארם, דקרו הנאשמים את המנוח בצוותא באמצעות מספריים מספר דקירות וגרמו למותו, זאת בטבורה של עיר ולעיני העוברים והשבים.

המנוח, כך נטען באישום, ניסה להימלט מהנאשמים, השליך לעברם אבנים, אך הנאשמים השיגו אותו, ריתקו לקרקע ודקרו בכל חלקי גופו. במהלך המעשים, התחנן המנוח בפני הנאשמים שיפסיקו כי "הם הורגים אותו". אנשים שהיו במקום צעקו להם לחדול, אך הנאשמים המשיכו במעשיהם.

לאחר מכן, נמלטו הנאשמים מהמקום עם המספריים והותירו את המנוח במקום כשהוא מדמם. המנוח פונה באמבולנס לבית החולים אסותא, שם נקבע מותו.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. בבקשת המעצר צוין, כי "הנאשמים, בשל עניין של מה בכך, גרמו למותו של אדם צעיר באכזריות ובאלימות קשה".

עולם תחתון: מטען חבלה וקרב יריות בפתח מסעדה באשקלון

אתמול (יום ב') פורסם כי לבית משפט המחוזי בבאר שבע הוגשו כתבי אישום נגד שלושה נאשמים, אשר הניחו מטען בכניסה למסעדת "לבונה אקספרס" באשקלון, ולאחר מכן ירו לעבר המסעדה וכן הניחו מטען בפתח ביתם של משפחת בעלי המסעדה. במקביל להגשת כתב האישום נגד השלושה, מבקשת הפרקליטות להורות על הארכת מעצרם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם וזאת בשל מסוכנותם. "אם ישוחררו – קיים חשש לביטחון הציבור", כתבו נציגי הפרקליטות לבית המשפט.

על פי כתב האישום, קשרו הנאשמים נתן שלמה ויבנאל קרטר מאשקלון קשר עם אלזפן ג'קסון מדימונה, ובמסגרת הקשר, הצטיידו במטען חבלה מאולתר, הגיעו בשעות הלילה באופנוע גנוב לפתח מסעדת "לבונה אקספרס", הממוקמת סמוך לתחנת דלק פז באשקלון והנאשם ג'קסון הניח את המטען.

לאחר המעשה, כך מתואר בכתב האישום, משהבין הנאשם שהמסעדה ממוקמת סמוך לתחנת דלק שהיתה פעילה באותה עת, החליט שלא להפעיל את המטען, אסף אותו ואמר לשני הנאשמים האחרים שהמטען אינו עובד. בעקבות כך, במסגרת הקשר, החליטו הנאשמים לשנות את התוכנית, והורו לג'קסון להניח את המטען סמוך לבית בו מתגוררים בני משפחתו של בעל המסעדה בשדרות, וכן לבצע ירי לעבר מסעדת לבונה.

במקביל להגשת כתב האישום נגד השלושה, מבקשת הפרקליטות להורות על הארכת מעצרם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם וזאת בשל מסוכנותם. "אם ישוחררו – קיים חשש לביטחון הציבור", כתבו נציגי הפרקליטות לבית המשפט.

______________________________________________

עו"ד דניאל טורמן אזולאי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות