מסיבת יום ההולדת הפכה לקטטה אלימה

לביהמ"ש הוגש כתב אישום נגד תושב בת ים, 26, ולפיו הוא דקר ופצע קשה צעיר מחוץ לאירוע מסיבת יום הולדת והפרשת חלה שהתקיים בווילה בחולון
אייל חן |
אילוסטרציה envato

מסיבת יום ההולדת והפרשת החלה איבדה שליטה והסתיימה בקטטה ודקירות. לבית המשפט המחוזי בתל אביב, הוגש כתב אישום נגד תושב בת ים, בן 26, בגין חבלה ופציעה בכוונה מחמירה והדחה בחקירה, זאת לאחר שדקר צעיר אחר מחוץ למסיבת יום הולדת שהתקיימה בווילה בחולון ולאחר מכן ביקש ממנו להגיד שהחליק עם האופנוע.

על פי כתב האישום, מסיבת יום ההולדת התקיימה בווילה בחולון, סמוך לשעה 4:00 בבוקר, שוחחו בווילה הקורבן והנאשם ויצאו לעבר חצר הווילה בעודם עומדים בחצר, מסיבה שאינה ברורה החלו השניים לריב ודחפו זה את זה, מבלה במסיבה שהבחין בריב, ניגש על מנת להפריד ביניהם והניח יד על כתפו של הנאשם, בתגובה, זה היכה אותו בפניו באמצעות קסדה והמשיך להתקוטט, עם הקורבן, או אז הוציא הנאשם מאזור חלציו חפץ חד דמוי דוקרן, אחז בו בין אצבעותיו, ודקר באמצעותו את הקורבן במספר מכות אגרוף לראשו. הקורבן הוציא חפץ חד מכיסו והשניים המשיכו להתקוטט.

שיקום ממושך

הנאשם ניסה לברוח לאחר מכן באמצעות קטנוע, אולם כאשר הבחין בקורבן שיצא בינתיים לחניה, הוא ירד מהאופנוע, בעט בו ודקר אותו פעם נוספת בראשו באמצעות הדוקרן עלה על הקטנוע ונמלט מהמקום. כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נגרמו לקורבן שני פצעי דקירה בחלק הקדמי של הראש דימום מוחי, בצקת במוח, ושבר בגולגולת, הקורבן הובהל לבית החולים שיבא בתל השומר, מיד לאחר האירוע, שם נוכח הדרדרות הכרתית הוא הונשם והורדם, עבר ניתוחים אושפז כחודשיים ולאחר מכן, הועבר לאשפוז בבית החולים השיקומי "בית בלב".

הנאשם לאחר מעצרו, הרחיק עצמו מהאירוע, טען כי אינו מכיר את הפצוע והוא נפצע בעצמו לאחר שהחליק עם הקטנוע שלו, סירב להגיד מהיכן הגיע לבית החולים וטען שהוא נפגש עם אישה נשואה. בחקירות לאחר מכן, הנאשם שמר באופן סלקטיבי על זכות השתיקה ולעיתים טען כי על פי שאלות החוקרים נראה שהוא הקורבן באירוע. בעת שנשאל האם הוא מאשר כי היה באירוע ונדקר וכי מה כוונתו בכך שהוא הקורבן, חזר לשמור על זכות השתיקה. אחת העדות סיפרה לחוקרים, כי התוקף חבש כובע "של ערסים" וכי הוא נדקר בעצמו באזור הצלעות והבטן והחולצה שלו התמלאה בדם.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים צויין כי: "ניסיונות להפריד בין הנאשם לקורבן לא צלחו והמשיב שב והתעקש להמשיך בתקיפתו האלימה את הקורבן. הנאשם הכה בקסדה את מי שניסה להפריד וגם לאחר שאדם אחר כבר הפריד בינו לקורבן והשניים עלו על הקטנוע, ירד מהקטנוע ותקף פעם נוספת את הקורבן בכך שבעט בו ודקר אותו בראשו".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות