קטטה בכניסה למסעדה: "הוא הסתכל עלי חזק"

סרטון שהופץ ברשתות החברתיות מתעד ריב אלים בין שני תושבי חולון בכניסה למסעדה בעיר. השניים נעצרו ושוחררו ע"י ביהמ"ש בתנאים מגבילים
דניאל בן חמו |
מעצר (אילוסטרציה).

כמו בכל קיץ, גם השנה נראה שהחום מוציא את האנשים מדעתם. אתמול (יום ב') הופץ סרטון של קטטה שארעה במהלך השבוע שעבר במסעדה בחולון, בין שני תושבי העיר עם היכרות מוקדמת. השניים נעצרו ובית המשפט שיחרר אותם בתנאים מגבילים.

על פי הסרטון רואים את הבחור בחולצה הלבנה מגיע למסעדה בחולון ולאחר שנכנס יצא החוצה פנה לאחד העובדים ואמר לו מה אתה מסתכל עלי ולאחר שזה ענה לו שהוא עובד שם, הוא נתן לו אגרוף בפנים והחלה קטטה.

שוטרים שהגיעו למקום עצרו את שני המעורבים ובחקירה אמר החשוד שתקף ראשון כי יש ביניהם היכרות ולטענתו אותו אדם הציק לבן שלו ואף חסם את אשתו בכביש, הוא גם אמר כי בא אליו מאחר והוא: "הסתכל עליו חזק".

מנגד, הבחור שהותקף טען כי הוא נדקר על ידו, אולם ככל הנראה בזמן שהעובדים יצאו מהמסעדה תפסו והיכו אותו, כנראה הוא נשרט מהמפתחות שאותו בחור החזיק.

המשטרה העבירה את החשודים לתחנה ולאחר מכן הוא הובאו להארכת מעצר, אולם שוחררו בתנאים מגבילים.


עו"ד אביעד רייפר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות