גניבה זו עבודה חיונית?

כתב אישום לגנב מורשע שיצא מהכלא ישר לגניבות, וגם אחרי שנעצר חזר מייד לסורו. כעת ביקשה המשטרה לעצרו עד תום ההליכים
רונן לוי |

אצל הגנבים אין חל"ת או פיטורים, לבית משפט השלום בתל אביב, הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד תושב אום אל פאחם , בן 45, ששעות בודדות לאחר שיצא משערי הכלא לאחר שבעה וחצי חודשי מאסר, חזר לסורו, גנב מרכב ונעצר. בית המשפט החליט לשחררו וגם זה לא עזר וכעבור מספר ימים הוא שוב נעצר בחשד לגניבה והפעם כבר הוגש נגדו כתב אישום.

על פי כתב האישום לפני כחודש, שוחרר הנאשם ממאסר ומיד יצא לתל אביב, שם הבחין כי משאית של מתקין אלומיניום פתוחה, הוא לא היסס לרגע וגנב ממנה מזוודה של חברת MAKITA שהכילה מקדחה, מברגה, סוללה, מברגים ויהלומים של מקדחים בשווי של 4,000 שקלים לערך ועזב את המקום. לשוטרים שעצרו אותו אמר כי הביא את הארגז מביתו על מנת למכור אותו בתל אביב. החשוד נעצר, אולם כעבור יומיים על אף מאסר על תנאי שמרחף מעל ראשו, הוא שוחרר ממעצרו על ידי בית המשפט.

הנאשם, לא הבין את הרמז, וכעבור ימים ספורים הבחינו בו השוטרים ברחוב מנסה למכור סחורה גנובה באזור התחנה המרכזית החדשה ועצרו אותו לחקירה במהלכה הוברר כי הארגז נגנב מבית עסק ברחוב שביל המפעל בתל אביב. הפעם הוא טען בפני השוטרים כי הוא רק נשען על משאית ולא גנב דבר.

החשוד שוב נעצר והפעם, תוך שלושה ימים, הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, בה נכתב: "מסוכנותו של המשיב לרכוש הציבור ברורה לכל, המדובר בעבריין רכוש, שבילה תקופה ממושכת מאחורי סורג ובריח, אולם גם העונשים שהושתו עליו, חמורים ככל שיהיו אינם מרתיעים אותו מביצוע עבירות רכוש ופגיעה ברכוש הזולת. לחובת הנאשם 12 הרשעות קודמות במגוון של עברות רכוש, אלימות והפרת הוראה חוקית ולמרות כשמאסר על תנאי בן 5 חודשים מרחף מעל ראשו והינו חב הפעלה בגין כתב אישום דנן. הדבר לא מנע ממנו לסור מדרכו".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות