שני שוטרים הורשעו בתקיפת אזרח במהלך הפגנה

השניים, שי עזרא ויותם גרגיר, הורשעו על פי הודאתם כי תקפו את המפגין במהלך מחאה של הציבור החרדי בשכונת גאולה לפני כשנתיים
רונן לוי |
עו"ד יוני ג'ורנו
שוטר, ארכיון.

בית משפט השלום בירושלים הרשיע את קצין הבילוש שי עזרא ואת שוטר הבילוש יותם גרגיר, בהתאם להודאתם במסגרת הסדר טיעון בתקיפת חיים מזרחי, סמוך להפגנת הציבור החרדי בשכונת גאולה בינואר 2022.

בהתאם לכתב האישום המתוקן בו הודו השוטרים הנאשמים, המתלונן חיים מזרחי יצא מהחנות בה עבד שהייתה סמוכה להפגנה שהתרחשה אותה עת. במקום חלפה ניידת "סמויה" בה נהג הקצין עזרא. בשל פקק תנועה שנוצר ברחוב, עקף עזרא את טור המכוניות ופגע ברכב אחר שעמד בפקק. מזרחי, שהבחין בכך, ניגש לעזרא והעיר לו על כך.

בתגובה, ניגש אליו עזרא ועצר אותו מבלי שהזדהה או ציין את סיבת המעצר והחל לנהוג כלפיו באלימות, בין היתר באמצעות דחיפתו והכאתו. שוטרים נוספים שהבחינו במתרחש, ביניהם הנאשם גרגיר, ניגשו למקום וסייעו לעזרא להכניס את מזרחי לניידת הסמויה.

בעוד מזרחי שכוב על בטנו במושב האחורי של הניידת, התיישב עליו השוטר גרגיר והשתמש נגדו בכוח ללא כל צורך וחרף העובדה כי המתלונן הפציר בו לחדול. השוטרים, כאמור, הודו במעשים המיוחסים להם והורשעו, כל אחד, בעבירת תקיפה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות