שוחרר מהכלא ונתפס גונב תכשיטים במאות אלפי שקלים

אסיר משוחרר טרי חזר לבית המעצר לאחר שנתפס והועמד לדין על פריצה לדירה באזור השרון, בה שהתה באותו הזמן דיירת מבוהלת
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה envato

גם נוכחותה וצעקותיה של דיירת בבית לא הפריעו לגנב, ששוחרר מספר ימים קודם לכן מעונש מאסר, להמשיך במעשיו ולגנוב תכשיטים ושעונים בשווי כ-800 אלף שקלים ועוד 5000 דולר במזומן. כעת הוגש נגד הגנב תושב נתניה בן 37 כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

על פי כתב האישום שייחס לנאשם, התפרצות, גניבה והחזקת סכין והוגש על ידי יחידת התביעות שלוחת שרון, הנאשם הגיע אל בית המתלוננת, שעה ששהתה בו חברתה, שמתגוררת במקום. החברה שמעה רעשים, צעקה ״מי זה" ומשהמשיכה לשמוע רעשים חזקים ברחה מהבית והזעיקה משטרה . בעוד הנאשם בבית, הוא פתח מגירות שהיו באותה העת נעולות ונטל משם תכשיטים ושעוני זהב בשווי כולל שלמאות אלפי שקלים וכן 5,000 דולר, מחולקים לשטרות של 100 דולר.

שוטרים שהגיעו לבית ראו את החדר מבולגן והחלון ממנו נכנס הגנב פתוח ובכוננית הסמוכה טביעת רגל. כמו כן, עולה כי בהמשך, נתפס המשיב כשברשותו הכסף והסכין ובאיכון של המכשיר הנייד שבשימושו עולה כי הוא היה באזור ההתפרצות במועד הגניבה. כמו כן נמצאה הודעה מהטלפון שלו לפיה הוא מציע את אחד השעונים למכירה.

עבר פלילי מכביד

הנאשם עצמו הרחיק עצמו מההתפרצות. הוא טען כי עבד וחסך את הכסף במהלך השנים, וכי הוא שמר את הכסף אצל מכר, אולם סרב למסור פרטים שלו. לדבריו, הוא רכש את הטלפון הנייד שנתפס כיומיים לפני ההתפרצות ולכן ההודעה על השעון הגנוב לא קשורה אליו, באשר לדולרים הוסיף כי המיר אותם מספר ימים לפני אצל החלפן מנתניה.

בבקשה למעצר, ציינו ביחידת התביעות כי לחובתו עבר פלילי עשיר הכולל 7 הרשעות קודמות וכך רישום ללא הרשעה בעבירות רכוש, סמים, אלימות, עבירות כלפי שוטרים והפרת הוראה חוקית. "הפסיקה עסקה רבות אודות הסיכון במפגש בין המתפרצים לבין המתגוררים בבית. עולה כי הנאשם התפרץ לבית בעת ששהתה הדיירת בקומה העליונה ושמעה את הרעשים. הדבר מעצים את המסוכנות הנשקפת מן הנאשם ומסוכנות זו מתעצמת נוכח עברו הפלילי והעובדה כי מספר ימים עובר למיוחס לו, השתחרר ממאסרו האחרון", נכתב בבקשת המעצר.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות