אישום: ניפצה חלונות של כלי רכב חונים

תושבת רמת גן נאשמת כי פגעה ברכבים החונים בסמוך לבניין המגורים שבו היא מתגוררת. היא נאשמת עוד כי במהלך חקירתה הפרה מעצר בית
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

דיירת בבניין מגורים ברמת גן ניפצה חלונות של 7 רכבים; שוטרי תחנת רמת גן- בני ברק עצרו את החשודה ובתום חקירה הוגש כתב אישום בעניינה. במהלך החקירה היא אף הפרה מעצר בית שהוטל עליה.

לפני מספר שבועות, התקבל דיווח במשטרת ישראל על אישה שגרמה נזק לרכבים חונים בבניין מגורים ברחוב ארנון ברמת גן. שוטרי הסיור של תחנת רמת גן- בני ברק הגיעו למקום, איתרו את החשודה, בת 48, תושבת רמת גן, ועצרו אותה לחקירה.

על פי החקירה עלה החשודה גרמה נזק ל-7 רכבים שחנו בחניית הבניין וניפצה את החלונות של הרכבים באמצעות זריקת אבנים על חלונות הזכוכית של הרכבים, בכוונה תחילה.

בתוך כך, מעצרה של החשודה הוארך ובהמשך שוחררה בתנאים מגבילים למעצר בית וכעבור מספר ימים היא הפרה אותו ולמחרת אותרה בדירתה ברמת גן, אף על פי שהורחקה מהמקום.

עם סיומה של חקירה, יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א, הגישה כתב אישום נגד החשודה בעבירות חבלה במזיד ברכב והפרת הוראה חוקית וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות