חשד: ניסה להבריח מתאילנד כדורים לטיפול באין אונות

בודקי אולם הנוסעים בנתב"ג סיכלו את ניסיון ההברחה, שכלל תרופות וכדורים בכמות מסחרית ובשווי של כחצי מיליון שקל. ביהמ"ש שחררו בתנאים
רונן לוי |
הכדורים שנתפסו. צילום: דוברות רשות המסים

בודקי אולם הנוסעים במכס נתב"ג סיכלו ניסיון להבריח לישראל תרופות וכדורים לטיפול באין-אונות בשווי שוק של כחצי מיליון שקל. תושב הקריות, ששב לישראל מתאילנד, חשוד בניסיון להבריח את התרופות לארץ במזוודתו. מדובר בתרופות וכדורים ששיווקם ללא אישורים מתאימים עלול להביא לפגיעה בבריאות הציבור.

החשוד נחת במהלך סוף השבוע בשדה התעופה וביקש להיכנס לארץ דרך המסלול הירוק במכס, המיועד לנוסעים חוזרים שאין להם סחורה חייבת במס או באישור יבוא אשר עליה הם צריכים להצהיר בפני המכס. בודקי אולם הנוסעים במכס נתב"ג ביקשו ממנו להניח את מזוודתו במכונת השיקוף ובבדיקה נתגלה כי המזוודה מכילה כמות מסחרית של תרופות וכדורים לטיפול באין אונות.

נתפסו בנתב"ג. צילום: דוברות רשות המסים

בעקבות הבדיקה הועבר החשוד לחקירה ביחידת הסמים והמכס (יס"מ) בנתב"ג. על פי החשד, הנוסע שימש כבלדר עבור גורם בתאילנד ששילם לו על מנת להכניס את התרופות לארץ דרך המסלול הירוק, כדי להתחמק מתשלום מסים בסכום המוערך בכ-80 אלף שקל והצגת אישורים רפואיים לתקינות התרופות. החשוד נתפס בעבר בהברחות שונות דרך המסלול הירוק במכס.

החשוד הובא היום בפני שופט בית משפט השלום בראשון לציון ושוחרר בתנאים מגבילים. חקירתו נמשכת.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות