אישום: סגן המנהלת תיעד גברים בתאי שירותים

רונן לוי |
אילוסטרציה Envato

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד אברהם אבנעים, תושב מעלה אדומים כבן 52 שצפה ותיעד כ-60 גברים בתאי שירותים בקניון מעלה אדומים וביצע מעשה מגונה בתלמידת בית ספר בו כיהן כסגן מנהלת.

על פי כתב האישום, הנאשם נהג להיכנס לשירותי הגברים בקניון במעלה אדומים ולתעד גברים בזמן שעשו את צרכיהם בתא השירותים הסמוך אליו. באחד המקרים נכנס לתא השירותים קטין כבן 14, הבחין בנאשם מצלם אותו ויצא במהירות מתא השירותים. כמו כן, על פי כתב האישום, הנאשם, שכיהן כסגן מנהלת בבית ספר במעלה אדומים, ביצע מעשה מגונה בתלמידת בית הספר כבת 11, לאחר שסירבה להיכנס לחדרו.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של מעשה מגונה באדם, פגיעה בפרטיות ומעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 16 שלא בהסכמה חופשית בידי אחראי. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על הארכת תנאיו של הנאשם, בין היתר מעצר בית מלא, עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות