הרשות השופטת לא תתחשב בציוני סמסטר א' בקבלה להתמחות

בעקבות המלחמה ועל מנת שלא לפגוע בסטודנטים משרתי המילואים – הרשות השופטת לא תתחשב בציוני סמסטר א' בשנת הלימודים התשפ"ד בקבלה להתמחות
נעמה כהן |
היה עסוק בבחירות. אילוסטרציה
אילוסטרציה

על מנת שלא לפגוע באוכלוסיית הסטודנטים משרתי המילואים – הרשות השופטת לא תתחשב בציוני סמסטר א' בשנת הלימודים התשפ"ד בקבלה להתמחות.

הרשות השופטת החליטה לבצע התאמה בתהליך הקבלה להתמחות בכל בתי המשפט ברחבי הארץ. החלטה זו באה על רקע תקופת המלחמה ועל מנת שלא יפגעו סיכויי הסטודנטים ששירתו ומשרתים במילואים במהלך תקופת הסמסטר הראשון של שנת הלימודים התשפ״ד, להתקבל להתמחות במערכת בתי המשפט.

במענה לפניית דיקאני הפקולטות למשפטים באוניברסיטאות העברית, תל אביב, בר-אילן וחיפה, הוחלט כי בתהליך הקבלה להתמחות בבתי המשפט לא יילקחו בחשבון ציוני הסמסטר הראשון של שנת הלימודים התשפ"ד. סטודנטים המבקשים להתמחות בבתי המשפט ברחבי הארץ (ובכלל זאת בבית המשפט העליון) יגישו רק את ציוני שנות הלימודים הקודמות.

לדברי מנהל בתי המשפט, השופט צחי עוזיאל: ״החלטה זו נועדה לשמור על הליך שוויוני בקבלה להתמחות למערכת כלפי כלל הסטודנטים, ותאפשר להימנע ממצב בו סטודנטים ששירתו ומשרתים במילואים ייפגעו בתהליך הקבלה, אך בשל שירותם. אנו מאחלים הצלחה רבה לכל המועמדים להתמחות״.


לצפייה ודירוג כבוד השופט צחי עוזיאל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות